To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Google: Αμφισβήτηση για τις online διαφημίσεις

Google: Αμφισβήτηση για τις online διαφημίσεις
Google: Αμφισβήτηση για τις online διαφημίσεις

Το ακριβές ποσοστό για τις διαφημίσεις αυτές φτάνει στο 56,1% και αυτό δεν οφείλεται σε… εξαφάνισή τους ή σε κάποιο σφάλμα κώδικα, καθώς με τον όρο «viewability» (θέαση) η Google προσδιορίζει μια διαφήμιση που έχει γίνει αντιληπτή, αν το 50% των pixels της είναι σε κοινή θέα για ένα, τουλάχιστον, δευτερόλεπτο!  

Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής, είναι παρεμφερή με τα αντίστοιχα ερευνών των Comscore και Vindico, σύμφωνα με τις οποίες το 54% και 55% (για την κάθε εταιρεία) των online διαφημίσεων δεν παρακολουθούνται από τους χρήστες. Από εκεί κα πέρα, η Google επισημαίνει πως ο μέσος όρος διαφημιστικής θέασης για έναν εκδότη κυμαίνεται στο 50,2%.

Επιπλέον, τονίζει πως το placement δεν είναι ο απόλυτος τρόπος κάποιου για να κάνει αντιληπτή την διαφήμισή του, καθώς το 68% των διαφημίσεων που βρίσκονται πάνω από το «δίπλωμα» της σελίδας παρακολουθούνται από τους χρήστες, ενώ το ποσοστό αυτό πέφτει στο 40% κάτω από το «δίπλωμα», ωστόσο παραμένει αρκετά σεβαστό.

Τέλος, για τη Google το μέγεθος της διαφήμισης παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη θέαση, καθώς οι κατακόρυφες διαφημίσεις παρακολουθούνται περισσότερο.