To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Google: Προσφέρει native ads στα mobile formats

Google: Προσφέρει native ads στα mobile formats
Με αφορμή τα αποτελέσματα έρευνας, σύμφωνα με τα οποία περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των smartphones εγκαταλείπουν το loading ενός website, αν αυτό διαρκέσει περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα, η Google κάνει το επόμενο βήμα, προσφέροντας beta λύσεις σε publishers και διαφημιζόμενους, ώστε να κάνουν περισσότερο αποτελεσματικές τα mobile formats τους.

Τις προηγούμενες ημέρες, ο διαδικτυακός κολοσσός παρουσίασε τις native video ads για τους publishers, μια προσφορά μέσω της DoubleClick πλατφόρμας της, η οποία μπορεί να επιταχύνει την προβολή ενός video στα websites των publishers, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδα.

"Είναι σημαντικό για τον καθένα να εργαστεί ώστε να προσφέρουμε μια ταχύτερη Mobile εμπειρία. Το data είναι πολύ ξεκάθαρο και οι mobile χρήστες απαιτούν ταχύτητα και μικρότερη αναμονή" ανέφερε σχετικά ο director of product management για τις publisher platforms της Google, Jonathan Bellack.

Ταυτόχρονα με το λανσάρισμα των video ads, η Google γνωστοποίησε την έναρξη της πλατφόρμας Exchange Bidding, που επιτρέπει στους publishers να θέτουν πολλαπλές ανταλλαγές ad impressions σε ανταγωνισμό, και σε mobile επίπεδο.  
TAGS: Google