To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η διαφήμιση «ανέβασε» τη Google

Η διαφήμιση «ανέβασε» τη Google
Αυξημένα κατά 18% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, ήταν τα διαφημιστικά έσοδα της Google για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στο τέλος Σεπτεμβρίου.

Συγκεκριμένα, η μητρική εταιρεία του διαδικτυακού κολοσσού, Alphabet, παρουσίασε έσοδα 19,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη Google σε σύγκριση με τα 16,8 δισ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Σε ότι αφορά τα συνολικά έσοδα, αυτά αυξήθηκαν κατά 20%, ανερχόμενα σε 22,3 δισεκατομμύρια δολάρια από τα περσινά 18,5 δισ., ενώ τα websites της εταιρείας ενίσχυσαν κατά 23% τα νούμερα αυτά, Τα paid clicks στα Google sites αυξήθηκαν κατά 42% σε σύγκριση με πέρσι και 11% από το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο του 2016.

Στο μεταξύ, τα έσοδα της Alphabet αυξήθηκαν κατά 20%, φτάνοντας στα 22,5 δισ. δολάρια συγκριτικά με τα 18,7 δισ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2015. Τις προηγούμενες ημέρες, η Google ανακοίνωσε την τοποθέτηση του Ronan Harris στη θέση του managing director Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, αντί της Eileen Naughton.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο chief financial officer της Alphabet, Ruth Porat ανέφερε: "Είχαμε ένα εξαιρετικό τρίτο τρίμηνο, με ετήσια αύξηση εσόδων 20% και 23% σε σταθερή συναλλαγματική βάση. Το mobile search και το video ενισχύουν τις βασικές διαφημιστικές μας επιχειρήσεις και είμαστε ενθουσιασμένοι για την πρόοδο των νεότερων επιχειρήσεών μας σε Google και Other Bets". 
TAGS: Google