To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB Hellas: Πτώση στο digital display το 2015

IAB Hellas: Πτώση στο digital display το 2015
Στα 67 εκατομμύρια ευρώ η διαφημιστική δαπάνη στο digital display το 2015, σύμφωνα με τα στοχιεία έρευνας.

Τα 67 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η διαφημιστική δαπάνη για το digital display το έτος που πέρασε, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το IAB Hellas, εμφανίζοντας πτώση 13% σε σχέση με το 2014.

Καταγράφεται σημαντική πτώση της επιμέρους δαπάνης σε όλα τα τρίμηνα του έτους και κατά κύριο λόγο στο δεύτερο μισό του 2015. Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αποτέλεσαν και φέτος την κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης σε επίπεδο έτους (21%).

Στη δεύτερη θέση συναντάμε τα καταναλωτικά προϊόντα με μερίδιο 17%, ενώ στην τρίτη θέση τις τηλεπικοινωνίες με 14%. Στην έρευνα συμμετείχαν 21 ερωτώμενοι, οι οποίοι εκπροσωπούν 150 sites της ελληνικής αγοράς.

Τα στοιχεία της έρευνας αφορούν μόνο online display διαφήμιση, δίνονται με βάση τιμές τιμοκαταλόγων μέσων και δεν περιλαμβάνουν έσοδα από διαφημίσεις Google.
TAGS: IAB Hellas