To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΙΑΒ ΗELLAS: Νέα προσπάθεια για την ψηφιακή δαπάνη

ΙΑΒ ΗELLAS: Νέα προσπάθεια για την ψηφιακή δαπάνη
ΙΑΒ ΗELLAS: Νέα προσπάθεια για την ψηφιακή δαπάνη

Μια ακόμη προσπάθεια στον αγώνα της καταγραφής της διαφημιστικής δαπάνης στα ψηφιακά μέσα της χώρας μας ετοιμάζεται να κάνει το IAB Hellas. Μετά το «ναυάγιο» στην συνεργασία με την Media Services η Διοικούσα Επιτροπή του Οργανισμού έχει αποφασίσει να προχωρήσει στη διεξαγωγή ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου  «Καταγραφής Διαφημιστικής Δαπάνης σε Ψηφιακά Μέσα», σε μια προσπάθεια να υπάρξει μια συγκεντρωτική εικόνα καθώς και αναλυτικά στοιχεία δαπάνης για την online διαφήμιση στην χώρα μας,  προκειμένου να μπορέσει το digital advertising να διεκδικήσει το μερίδιο που του αναλογεί από την διαφημιστική πίτα.
 
Για τον σκοπό αυτό η  Διοικούσα Επιτροπή του IAB Hellas έχει απευθύνει πρόσκληση προς τα μέλη του Οργανισμού για το σχηματισμό σχετικής ομάδας εργασίας, η οποία θα επιφορτιστεί με το έργο της αναλυτικής περιγραφής των προδιαγραφών του έργου με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές που συναποφασίστηκαν  κατά τις εργασίες της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης Μελών του IAB Hellas (συμπεριλαμβανομένης της χαρτογράφησης του επιθυμητού δείγματος), την επικοινωνία του διαγωνισμού, τη συλλογή και την αξιολόγηση των προσφορών, σε συνεργασία με τη Διοικούσα Επιτροπή του Οργανισμού.

Βέβαια θα πρέπει να σημειωθεί πως στην πρόσφατη Έκτακτη Γενική Συνέλευση το αρχικό χρονοδιάγραμμα, το οποίο είχε συζητηθεί σχετικά με τον διαγωνισμό, προέβλεπε την δημοσίευση της προκήρυξης στα μέσα Ιουλίου με περιθώρια υποβολής προτάσεων μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου και ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας με ανακοίνωση απόφασης στα τέλη του ίδιου μήνα. Όπως φαίνεται, όμως, οι ημερομηνίες αυτές δεν θα ισχύσουν καθώς η πρώτη συνεδρίαση της ομάδας εργασίας έχει προγραμματιστεί για την  Δευτέρα, 18/7.

Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι για να συμμετάσχουν στην ομάδα μπορούν να δηλώσουν ενδιαφέρον μέχρι την Πέμπτη 14/7.  Τέλος θα πρέπει να αναφερθεί πως στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση είχε λεχθεί πως το budget για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό θα κυμαινόταν σε χαμηλά επίπεδα, με αρκετά μέλη να διαφωνούν, μάλιστα, με την τόσο χαμηλή αμοιβή, που είχε προβλεφθεί. Οι διαφωνίες αυτές μάλλον υπολογίστηκαν και για αυτό η Διοικούσα Επιτροπή αποφάσισε τελικά να προχωρήσει σε μειοδοτικό διαγωνισμό, με το σύνολο της digital αγοράς να ελπίζει να ευοδωθεί αυτή την φορά η προσπάθεια, προκειμένου το online advertising, να αποκτήσει ένα εργαλείο που θα του επιτρέψει να αναπτυχθεί και να διεκδικήσει αυτά, που πραγματικά του αξίζουν.