To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κινήσεις αυτορρύθμισης από το IAB Europe

Κινήσεις αυτορρύθμισης από το IAB Europe
Κινήσεις αυτορρύθμισης από το IAB Europe

Τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Συμβουλευτικής Επιτροπής για το άρθρο 29 περί προσωπικών δεδομένων «Article 29 Working Party», συνάντησαν μέσα στην εβδομάδα στελέχη του from IAB Europe και της European Advertising Standards Alliance (EASA). Η συνάντηση αυτή αποτέλεσε την πρώτη ευκαιρία για το IAB Europe και την ΕΑSA να συναντηθούν και να  ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με το καθεστώς αυτό-ρύθμισης της επικοινωνίας αναφορικά με το Online Behavioural Advertising (OBA).

Καθώς η μετάβαση στην αναθεωρημένη Οδηγία ePrivacy εξελίσεται σε επίπεδο κράτους-μέλους της Ευρωπαικής Ένωσης, ο τομέας του digital προχωρά σε βελτιώσεις όσον αφορά το πλαίσιο αυτό-ρύθμισης που εφαρμόζει, με στόχο να εμπλουτίσει τη διαφάνεια και τις επιλογές για τους καταναλωτές. Στην καρδιά της πρωτοβουλίας βρίσκεται η δέσμευση για την τοποθέτηση ενός μικρού και εύκολα αναγνωρίσιμου συμβόλου ή εικονιδίου στις display διαφημίσεις στις ιστοσελίδες. Με ένα click, αυτό θα επιτρέπει στους καταναλωτές να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες και έλεγχο σχετικά με το   behavioural advertising, χάρη και στον πανευρωπαϊκό ιστότοπο  http://www.youronlinechoices.eu., που θα είναι διαθέσιμος σε διάφορες γλώσσες. Στόχος, άλλωστε, της πρωτοβουλίας είναι να προσφέρει μια συνολική και ομοιογενή προσέγγιση για την προστασία της  ιδιωτικότητας σε όλη την Ευρώπη.

\"Αυτή η νέα προσέγγιση συνάδει με τις ανάγκες των σημερινών χρηστών του Διαδικτύου: η πληροφορία προσφέρεται  contextually όπου υπάρχει συνάφεια και είναι άμεσα διαθέσιμη. Χρησιμοποιούμε τον δυναμικό και διαδραστικό χαρακτήρα του Internet για να προσφέρουμε πραγματικό έλεγχο ιδιωτικότητας όσον αφορά το OBA\",  σημείωσε ο Stephan Noller, CEO του nugg.ad και Chair της Policy Committee του IAB Europe.

Από τη μεριά της, η Angela Mills Wade, Executive Director του European Publishers Council και Vice Chairman του EASA πρόσθεσε: \"Η πρωτοβουλία αυτό-ρρύθμισης στην οποία προχωράμε θα πρέπει να εξετάζεται σαν μέρος ενός συνολικού σώματος αρκετών μέτρων με στόχο την ενσωμάτωση του Άρθρου 5.3 της αναθεωρημένης Οδηγίας ePrivacy.  Μερικά από αυτά τα μέτρα θα είναι νομικά θεσπισμένα ενώ άλλα θα προκύπτουν αυτό-ρυθμιστικά. Συνδυαστικά θα διασφαλίζουν ένα συνολικό «πακέτο» συμμόρφωσης\".

Τέλος, ο Vice President του IAB Europe, Κίμων Ζορμπάς ανέφερε: \"Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που μας δόθηκε η ευκαιρία να εξηγήσουμε τις βασικές λειτουργίες της πρωτοβουλίας μας στους ανθρώπους του Article 29 Working Party.  Περιμένουμε τα σχόλια και την γνώμη τους πάνω στο καθεστώς αυτό-ρύθμισης που σχεδιάζει η ψηφιακή βιομηχανία. Επίσης θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να δούμε την άποψη τους αυτή σε σχέση με τους νέους νόμους που αυτή την στιγμή δρομολογούν κάποια Κράτη Μέλη\".