To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ladylike: Νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Φεβρουάριο

Ladylike: Νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Φεβρουάριο
Το Ladylike.gr, το γυναικείο brand της 24MEDIA, συνεχίζει να παρουσιάζει ανοδική πορεία, σημειώνοντας νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας το Φεβρουάριο με 1.422.315 μοναδικούς χρήστες.

Η Διευθύντριά του Ladylike.gr, Δήμητρα Τσιγγενέ, η Ladylike Ambassador Μαίρη Συνατσάκη, η Beauty Ambassador Έφη Ανέστη και η δημοσιογραφική ομάδα εργάζονται συνεχώς για να παράγουν την πλούσια θεματολογία και το πρωτογενές περιεχόμενο που κάνουν το Ladylike να ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα γυναικεία brands. 

Η ανοδική πορεία του Ladylike είναι εντυπωσιακή, της τάξεως του 109,3% σε μοναδικούς χρήστες και 110,5% σε pageviews συγκριτικά με το Φεβρουάριο του 2016.

Ο Τάσος Αργυρός, Εμπορικός Διευθυντής της 24MEDIA δήλωσε: “Συγχαρητήρια στην ομάδα του Ladylike.gr για την άκρως εντυπωσιακή και συνεχώς ανοδική πορεία, η οποία το εδραίωσε στη διαφημιστική αγορά και δημιούργησε ένα απόλυτα αξιόπιστο διαφημιστικό όχημα. Η άνοδος αυτή, είναι αποτέλεσμα επίπονης αλλά και ομαδικής δουλειάς, που δίνει προτεραιότητα στην αγάπη για το καλό και ποιοτικό περιεχόμενο. Έτσι, το μήνα Φεβρουάριο, το Ladylike έσπασε για πέμπτη φορά μέσα σε 12 μήνες το δικό του ρεκόρ επισκεψιμότητας και είμαι σίγουρος ότι τόσο οι αναγνώστριες του, όσο και η διαφημιστική αγορά, θα συνεχίσουν να το ανεβάζουν ακόμα πιο ψηλά”. 
TAGS: 24MEDIA, LadyLike