To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ladylike: Το καλοκαίρι ξεκίνησε με ρεκόρ επισκεψιμότητας

Ladylike: Το καλοκαίρι ξεκίνησε με ρεκόρ επισκεψιμότητας

Το Ladylike.gr, το γυναικείο brand της 24MEDIA, σημειώσε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής του καμπάνιας με 1.700.493 μοναδικούς χρήστες και αύξηση 9.6% από τον περασμένο μήνα.

Το Ladylike.gr συνεχίζει την εντυπωσιακή άνοδο με αύξηση 53% σε μοναδικούς χρήστες* και 33% σε pageviews*, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2016. Η πλούσια θεματολογία και το πρωτογενές περιεχόμενο είναι οι παράγοντες που το κάνουν να ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα γυναικεία brands και συμβάλλουν στη συνεχή άνοδό του.

Η Δήμητρα Τσιγγενέ, Editor in Chief του Ladylike δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα περήφανες για την ανοδική πορεία του Ladylike.gr. Προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε το περιεχόμενό μας και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τη θετική ανταπόκριση του κοινού. Η άνοδος αυτή, είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς, που δίνει προτεραιότητα στην αγάπη για το καλό και ποιοτικό περιεχόμενο. Έτσι, το μήνα Ιούνιο, το slogan της καλοκαιρινής μας καμπάνιας “καλοκαίρι παρέα με το Ladylike” έγινε πραγματικότητα, επιβεβαιώνοντας την εντατική δουλειά της δημοσιογραφικής μας ομάδας”.

TAGS: 24MEDIA, LadyLike