To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα επένδυση στη Daily Secret

Νέα επένδυση στη Daily Secret
Νέα επένδυση στη Daily Secret

Η πρώτη διεθνής ελληνική εταιρία digital media, που έχει γίνει γνωστή από τα καθημερινά e-mail newsletters της με μυστικά για τη ζωή στην πόλη, ανακοίνωσε ένα νέο γύρο επενδύσεων από τo επενδυτικό σχήμα PIC. Η PIC ιδρύθηκε από τον Dick Parsons, πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της Time Warner, και τον Ronald Lauder, της οικογένειας της Estee Lauder και ιδρυτή της Central European Media Enterprises. Στην κίνηση αυτή συμμετείχαν και τα κορυφαία αμερικανικά venture capitals Greycroft Partners και eVentures.

Με την ενίσχυση αυτή, το Daily Secret έχει σαν στόχο την προσθήκη 15 νέων προορισμών μέσα στον επόμενο χρόνο, συμπεριλαμβανομένων κάποιων από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της Αφρικής και της Ασίας. Παράλληλα, η επένδυση θα ενισχύσει επίσης την ομάδα πωλήσεών του, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.

«Οι καταναλωτές στις αναδυόμενες χώρες αντιπροσωπεύουν το 50% της αύξησης της παγκόσμιας ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης και το Daily Secret είναι το καθημερινό φίλτρο του πιο δυναμικού καταναλωτικού κοινού. Τα μέλη μας είναι νέοι επαγγελματίες με ανώτερη μόρφωση και οικονομικές δυνατότητες και μια βαθιά επιθυμία να ζήσουν καλύτερα στην πόλη τους. Είναι ένα εξελιγμένο κοινό που δεν εμπιστεύεται τα παραδοσιακά μιντιακά προϊόντα και το DAILY SECRET είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να έρθει ένα brand σε επαφή μαζί του. Είμαστε πολύ περήφανοι που μια ελληνική εταιρία εξασφάλισε την εμπιστοσύνη επενδυτών του βεληνεκούς των Lauder και Parsons» δήλωσε σχετικά ο Νικόλαος Ιωσήφ Κακαβούλης, Διευθύνων Σύμβουλος του Daily Secret.