To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα υπηρεσία από TailWind και Focus Bari

Νέα υπηρεσία από TailWind και Focus Bari
Νέα υπηρεσία από TailWind και Focus Bari

Πρόκειται για ερευνητικό εργαλείο που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αξιολογούν την απόδοση των online καμπανιών τους βάσει Marketing KPIs, όπως τα «brand awareness», «message recall», «brand affinity» και «purchase intent».

Αναφερόμενη στο AdEffect, η Θωμαή Γκλάρου-Σταυροπούλου, Business Development Manager της TailWind, δήλωσε: «Όπως δεν μπορείς να μετρήσεις το ύψος με μια ζυγαριά και το βάρος με ένα μέτρο, έτσι δεν μπορείς να μετρήσεις με clicks και impressions την αποτελεσματικότητα μίας online καμπάνιας στο να αλλάζει την αντίληψη ενός καταναλωτή για το προϊόν σου. Το AdEffect δημιουργήθηκε για να δώσει τη δυνατότητα στους διαφημιζομένους να αξιολογούν και να βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα των online ενεργειών τους βάσει των Marketing KPIs που έχουν θέσει».

Από την πλευρά της, η Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari, εξέφρασε την ικανοποίησή της γιατί «η συνεργασία μας με την TailWind στο AdEffect συνδυάζει μοναδικά την τεχνολογία με το consumer expertise!  Αποτελεί ένα αποκλειστικό marketer solution, που αποκαλύπτει σε real time την αποτελεσματικότητα της online διαφήμισης ως προς την πραγματική συμβολή της στην απογείωση της σχέσης του καταναλωτή με την μάρκα».

To AdEffect παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πρόσφατο συνέδριο AllThingsPerformance, όπου, μεταξύ άλλων, ανακοινώθηκε ειδική έκπτωση 20% για όλους όσοι σπεύσουν να δοκιμάσουν την υπηρεσία μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.