To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέο εργαλείο διαχείρισης φήμης από το Palo.gr

Νέο εργαλείο διαχείρισης φήμης από το Palo.gr
Νέο εργαλείο διαχείρισης φήμης από το Palo.gr

Το Palo.gr, η πρώτη μηχανή αναζήτησης ειδήσεων στο ελληνικό διαδίκτυο, παρουσιάζει το Palo Professional, τη νέα συνδρομητική υπηρεσία παρακολούθησης και διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο. Με το Palo Pro, εταιρείες, οργανισμοί και brands, έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν συγκεντωμένες σε πραγματικό χρόνο όλες τις ειδήσεις, τα posts, τις συζητήσεις και τα video του ελληνόφωνου διαδικτύου που τις αφορούν, σε ένα απλό, φιλικό και χρηστικό εργαλείο καταγραφής, αλλά και ανάλυσης. Οι χρήστες του Palo Pro μπορούν να διαπιστώνουν από πού ξεκινούν οι συζητήσεις,  ποιοι επηρεάζουν περισσότερο θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα τη φήμη της εταιρείας ή του brand τους και ποια είναι τελικά η συνολική εικόνα τους στο ελληνικό διαδίκτυο.

Ο πυρήνας της λειτουργικότητας του Palo Pro στηρίζεται στις «οντότητες»  οι οποίες είναι σύνολα  λέξεων και εννοιών που αφορούν ένα brand. Με αυτόν τον τρόπο η υπηρεσία επιτυγχάνει πιο ακριβή αποτελέσματα σε σχέση με αναζητήσεις που βασίζονται σε μεμονομένες λέξεις. Για όλες τις οντότητες που περιέχονται στα κείμενα των αναφορών γίνεται αυτόματα εξαγωγή πολικότητας  με  χαρακτηρισμό θετικό, αρνητικό ή ουδέτερο. Χάρη στη σημασιολογική ανάλυση και την επεξεργασία της φυσικής γλώσσας, ο χρήστης μπορεί να εντοπίσει σε πραγματικό χρόνο και με ακρίβεια τις αναφορές που είναι θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες για τον οργανισμό, την εταιρεία ή το brand που τον ενδιαφέρει. Πέραν της εξαγωγής πολικότητας, το Palo Pro  έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει και σε βάθος ανάλυση των αναφορών και να τις συνδέσει με την αρχική τους πηγή, έτσι ώστε ο χρήστης να έχει πλήρη εικόνα για το τι, πότε και από ποιον λέγεται για το brand του . Όσον αφορά στο εύρος των πηγών απ’ όπου αντλούνται οι αναφορές της υπηρεσίας, το Palo Pro υποστηρίζει ενημερωτικές ιστοσελίδες, blogs, forums, αναρτήσεις και σχόλια από το facebook και το twitter, καθώς και περιγραφές και σχόλια από το YouTube, ενώ όλα τα δεδομένα ενημερώνονται αυτόματα σε πραγματικό χρόνο.

Τα οφέλη για τις εταιρείες που θα κάνουν χρήση των δυνατοτήτων του Palo Professional είναι  σημαντικά και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

•    Βελτιστοποίηση της εταιρικής εικόνας με την ανάλυση των σημαντικότερων αναφορών και τον εντοπισμό των σημείων εκκίνησης και μεγάλης επιρροής, αλλά και ελαχιστοποίηση του κινδύνου άγνοιας ενημέρωσης.
•    Αύξηση θετικών σχολίων για το brand, εστιάζοντας και αναλύοντας τις θετικές αναφορές, αλλά και βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών, μέσω της καλύτερης γνώσης των επιθυμιών τους.
•    Προσδιορισμός δυνητικών νέων προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω της ανάλυσης των ελλείψεων και των αναγκών της αγοράς.
•    Ανάπτυξη δημιουργικών και αποτελεσματικών στρατηγικών για την προσέγγιση πιθανών πελατών και συνεργατών.
•    Συγκέντρωση και επεξεργασία πολύτιμων πληροφοριών σχετικά με τον ανταγωνισμό και γνώση των αντιλήψεων του κοινού σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.
•    Ελαχιστοποίηση του εσωτερικού κόστους διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο.


Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Palo.gr, δήλωσε σχετικά με το λανσάρισμα της υπηρεσίας Palo Pro: «Ο στόχος μας στο Palo είναι να παρέχουμε καινοτόμες υπηρεσίες content intelligence. Το πρώτο, πολύ επιτυχημένο βήμα έγινε με το Palo.gr, το οποίο κατάφερε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου αναζητούν τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν. Το δεύτερο βήμα γίνεται τώρα με το Palo Professional, ένα πρωτοποριακό εργαλείο  παρακολούθησης και ανάλυσης. Με το Palo Pro  προσφέρουμε την υποδομή, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να εντοπίζουν  εύκολα το περιεχόμενο που χρειάζονται, για το κατάλληλο μέσο, στο σωστό χρόνο αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο σημαντικά την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ».