To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέο format διαφήμισης από τη ThinkDigital

Νέο format διαφήμισης από τη ThinkDigital
Νέο format διαφήμισης από τη ThinkDigital

Με 1,3 εκατ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες, δυνατότητες στόχευσης ανά ηλικία και φύλο και υψηλά ποσοστά αλληλεπίδρασης με τους χρήστες χάρη στο Rich Media και Video δημιουργικό, το Outlook.com αποτελεί μία ελκυστική μορφή Display Διαφήμισης.

Ωστόσο, το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει, είναι το γεγονός ότι συνδυάζει όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, καταπολεμώντας ταυτόχρονα το clutter, μιας και σε κάθε σελίδα του επιτρέπεται μόλις ένας διαφημιζόμενος.

Αναφερόμενη στη νέα διαφημιστική πρόταση της ThinkDigital, η Άννα Καρακατσάνη, Country Manager της εταιρείας σε Ελλάδα, Κύπρο και Αλβανία, δήλωσε: «Με το Outlook, καλύπτουμε την ανάγκη για στοχευμένη διαφήμιση σε ένα πολύ καθαρό περιβάλλον. Και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η αγορά έσπευσε να το αγκαλιάσει, επιβεβαιώνοντας ότι επιζητά καινοτόμες λύσεις που σέβονται το χρήστη».