Το Facebook αποχαιρετά το 2013...
Τον απολογισμό του 2013, με βάση όσα συζητήθηκαν περισσότερο από τους χρήστες του, παρουσίασε το κορυφαίο social network Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον απολογισμό του 2013, με βάση όσα συζητήθηκαν περισσότερο από τους χρήστες του, παρουσίασε το κορυφαίο social network Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ online οδηγός αγοράς μόδας, TheCloset.gr εγκαινίασε την ενότητα Ομορφιά, αποκλειστικά αφιερωμένη σε επιλεγμένες προτάσεις και προσφορές για την περιποίηση από τις πιο δημοφιλείς μάρκες του χώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca COla δημιουργεί, σε συνεργασία με τη Momentum, την πρώτη FB εφαρμογή που συνδέει το social δίκτυο με τη μουσική υπηρεσία Spotify.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο portal λανσάρει στο διαδίκτυο η γνωστή δημοσιογράφος Έλλη Στάη, σε συνεργασία με τον Λάμπη Ταγματάρχη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rubicon Hub παρουσιάζει τις εφαρμογές Rubicon Hub Second Screen Apps, οι οποίες εμπλουτίζουν την παρακολούθηση περιεχομένου στην πρώτη οθόνη (συνήθως TV).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου που διοργανώνει ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, συμμετέχει η Praktiker.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Tribal Worldwide Athens σχεδίασε και υλοποίησε ένα online παιχνίδι για την προώθηση του συστήματος τηλεόρασης και επίπλου UPPLEVA/ BESTA της ΙΚΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα online εκπαιδευτική πλατφόρμα, που δίνει την ευκαιρία στους χρήστες να εμβαθύνουν στο Digital Marketing, λανσάρει η ThinkDigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 100.000 like στο Facebook έφτασε η σελίδα της Mercedes-Benz Ελλάς μέσα στα 2 πρώτα χρόνια λειτουργίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑξιοσημείωτες επιδόσεις και στο Facebook καταγράφει η Alfa Romeo, δημιουργώντας νέα δεδομένα στην ελληνική social media κοινότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος edrinks.gr προχώρησε η Asap Athens, σε συνεργασία με τη Greek Geeks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital ανέλαβε την εμπορική αξιοποίηση του Mamazon.gr, ενός site που επιδιώκει να καταστεί ο απόλυτος οδηγός αγοράς για τους γονείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory