Μουσικό app από την IANOS Digital
Μια νέα iPhone εφαρμογή, το Μουσικό Χρονολόγιο, που επικεντρώνεται σε πρόσωπα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, παρουσιάζει η IANOS Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα iPhone εφαρμογή, το Μουσικό Χρονολόγιο, που επικεντρώνεται σε πρόσωπα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, παρουσιάζει η IANOS Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα πρότυπα online video διαφήμισης, “Digital Video Rising Stars”, ανακήρυξε το Interactive Advertising Bureau.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε επανασχεδιασμό του website της προχώρησε η Vodafone Ελλάδας, με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας των επισκεπτών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με τη Google ξεκινάει η SingularLogic, στο πλαίσιο της οποίας προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση τόσο της εικόνας όσο και της δομής του προχώρησε πρόσφατα το ενημερωτικό-πολιτιστικό site www.plateia2310.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από τα 76 εκατ. ευρώ παρέμεινε και το 2012 η online display διαφημιστική δαπάνη, σύμφωνα με το IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη web TV του novasports.gr και στη σελίδα του αθλητικού portal στο Facebook, θα μεταδίδεται κάθε Παρασκευή η εκπομπή «Εκεί – εκεί στην Α’ Εθνική».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλειονότητα των χρηστών mobile web αντιμετωπίζουν, πλέον, την mobile διαφήμιση όπως την τηλεοπτική ή την online, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έκθεσης που πραγματοποίησε η InMobi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια για το Sunsilk Keratinology, «έτρεξε» το MSN.gr για λογαριασμό της Unilever, υλοποιώντας το “Filmstrip”, ένα από τα «Rising Stars” formats του IAB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση των ιστοσελίδων των μελών της ΕΝΕΔ, από πλευράς επισκεψιμότητας, βρίσκεται το in.gr με 3 εκατ. unique browsers και 82 εκ. page views.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λειτουργία τέθηκε η νέα ιστοσελίδα του σχεδίου δράσης ΓΑΙΑ, που έχει θέσει σε εφαρμογή η ΔΕΛΤΑ για τη στήριξη της οικονομίας και της ελληνικής παραγωγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα 3 πιο αγαπημένα brands παγκοσμίως είναι το Skype, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Socialbakers με τη συμμετοχή χρηστών του Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory