To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παρούσα στη Webit 2011 η Thinkdigital

Παρούσα στη Webit 2011 η Thinkdigital
Παρούσα στη Webit 2011 η Thinkdigital

Η Webit αποτέλεσε για ακόμα μια χρονιά, τόπο συνάντησης εκπροσώπων των ψηφιακών μέσων από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, αλλά και την παγκόσμια ψηφιακή βιομηχανία.

Η Thinkdigital ήταν για μία ακόμα χρονιά παρούσα ως Platinum Sponsor της Webit 2011 και φιλοξένησε ομιλητές, από τη Microsoft και το Facebook, τα κορυφαία διεθνή μέσα που εκπροσωπεί.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, στο Main Marketing Stage, ο Alain Heureux, Πρόεδρος και CEO του IAB Europe επεσήμανε ενδιαφέροντα σημεία που αφορούν στο χώρο των ψηφιακών μέσων και υπογράμμισε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στο online.

Ακολούθησε η παρουσίαση του Marc Bresseel, VP Global Marketing, στη Microsoft Advertising. «Η καλή διαφήμιση βρίσκεται σε ιστορίες που λέγονται με ωραίο τρόπο, ιστορίες που αγγίζουν συναισθηματικά τον καταναλωτή. Ο ψηφιακός κόσμος είναι ένας κόσμος που δημιουργεί καινούριους τρόπους για να πεις μια ιστορία» είπε ο Bresseel.

Μια από τις ομιλίες που προκάλεσαν έντονο ενδιαφέρον, ήταν αναμφίβολα εκείνη του Rick Kelley, Head of Mid-Market Sales in EMEA, Facebook, ο οποίος παρουσίασε ενδιαφέροντα στατιστικά για τα social network. Ο Kelley ανέφερε  ότι οι χρήστες του Facebook στην Ευρώπη είναι περισσότεροι από τους χρήστες στις ΗΠΑ, ενώ 350 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τα social networks μέσω των κινητών τους τηλεφώνων 

Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Managing Director του Ομίλου της Thinkdigital, μίλησε στο κατάμεστο Open Theatre για το «Scientification of Media», σε μια παρουσίαση με τον εντυπωσιακό τίτλο \"Mathman versus Madman\".