To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παρουσιάστηκε το Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών ΜΜΕ

Παρουσιάστηκε το Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών ΜΜΕ
Τι θα ισχύει για την κρατική διαφήμιση, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.

Σε ποσοστό 70% και 30% θα κατανεμηθεί η κρατική διαφήμιση υπέρ των Μέσων της Αθήνας και της Περιφέρειας, αντίστοιχα, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, κατά την παρουσίαση του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης, που πραγματοποιήθηκε στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

Μέχρι στιγμής, 400 ιστοσελίδες έχουν υποβάλει αιτήσεις για την εγγραφή τους στο Μητρώο, ενώ για 200 από αυτές έχουν ταυτοποιηθεί και εγκριθεί τα στοιχεία. Την ίδια στιγμή, ο κ. Παππάς επανέλαβε ότι δρομολογείται η υποχρεωτική τοποθέτηση γραμμικού κώδικα (barcode) στις εφημερίδες και προωθείται η ηλεκτρονική πλατφόρμα διάθεσης διαφημιστικού χώρου για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Ο ίδιος χαρακτήρισε ως ξεπερασμένο το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο για την κρατική διαφήμιση, αφού σχεδόν τα 2/3 των πολιτών επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους.

Ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δημήτρης Τζανακόπουλος, αναφερόμενος στον αριθμό των ιστοσελίδων που υπέβαλαν αιτήσεις για το Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης, έκανε λόγο για «σταγόνα στον ωκεανό», διευκρινίζοντας ότι από εδώ και στο εξής μόνο οι εγγεγραμμένες στο Μητρώο επιχειρήσεις θα έχουν δικαίωμα κρατικής διαφήμισης.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι ιστοσελίδες με την εγγραφή τους στο Ηλεκτρονικό Μητρώο θα έχουν δωρεάν παροχή υπηρεσίας εντοπισμού λογοκλοπής σε συνεργασία με τον Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου (ΟΣΔΕΛ).