To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Project Agora: Mobile επέκταση για το Magic

Project Agora: Mobile επέκταση για το Magic
Καινοτόμο native video ad-format, που δημιουργεί μια διαδραστική, για το χρήστη, εμπειρία με το διαφημιζόμενο προϊόν.

Το Project Agora επεκτείνει το “Magic” σε  Mobile συσκευές. Το Magic InArticle Video, είναι ένα καινοτόμο native video ad-format, που εμφανίζεται στο κέντρο ενός άρθρου, δημιουργώντας μια διαδραστική, για το χρήστη, εμπειρία με το διαφημιζόμενο προϊόν. Σε συνεργασία με τα 384 websites του δικτύου, το Magic InArticle Video, παρέχει τώρα νέες δυνατότητες για αποκλειστική χρήση σε Μobile σε συνδυασμό με την ακριβή στόχευση premium κοινών.

Με την εξέλιξη του Native Video Ad Format του Project Agora, οι διαφημιζόμενοι από Ελλάδα, Ρουμανία, Ουγγαρία και Μέση Ανατολή, μπορούν πλέον να προσεγγίσουν τους καταναλωτές με μια “Mobile First” λογική. To Magic InArticle Video προσφέροντας διαδραστικούς τρόπους σε κάθε τύπο συσκευής, προκαλεί το ενδιαφέρον του σύγχρονου χρήστη αυξάνοντάς το engagement με το brand.

«Ζούμε σε μια multiscreen πραγματικότητα όπου ο χρόνος που βλέπουμε video αυξάνεται ραγδαία, κυρίως εξαιτίας της όλο και μεγαλύτερης χρήσης κινητών συσκευών. Το Magic InArticle Video Ad Format είναι πλέον fully responsive παρέχοντας ταυτόχρονα μοναδικές νέες δυνατότητες για Mobile. Ο συνδυασμός της στόχευσης των κοινών του Project Agora και του Magic InArticle Video Ad Format, παρέχει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με το κοινό που τους ενδιαφέρει, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη προσέγγιση, την κατάλληλη στιγμή και στην κατάλληλη συσκευή. Είτε στην Desktop είτε στην Mobile εκδοχή, τα brands μπορούν τώρα να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές με έναν αποτελεσματικό και δυναμικό τρόπο!» δήλωσε η Θωμαή Γκλάρου-Σταυροπούλου, International Product Director, της Tailwind.
 
Όπως και στο Desktop, το Magic InArticle Video σε Mobile αποτυπώνει την πραγματική αντίδραση των καταναλωτών μέσα από ένα πλήθος video performance metrics, παρέχοντας πολύτιμες & ουσιαστικές πληροφορίες στους διαφημιζόμενους, για να αξιολογήσουν τους marketing στόχους της εκάστοτε καμπάνιας τους.