To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Σε διαρκή άνοδο η mobile διαφήμιση

Σε διαρκή άνοδο η mobile διαφήμιση
IAB Europe και IHS αποκάλυψαν τα παγκόσμια διαθέσιμα στοιχεία για τα mobile advertising έσοδα.

Τα στοιχεία αυτά, δείχνουν πως η άνοδος του mobile advertising εξακολουθεί να επιταχύνει και να αυξάνεται σε 68,2%, με συνέπεια να έσοδα να αγγίζουν τα 37 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015 από τα 22 δισεκατομμύρια του αμέσως προηγούμενου έτους, καθοδηγούμενα από τον mobile first καταναλωτικό κόσμο και τις βελτιωμένες marketing τεχνολογίες.

Το Mobile display εξακολουθεί να καθοδηγεί τις επενδύσεις, παρουσιάζοντας την υψηλότερη ανάπτυξη (92,6%), ενώ το mobile search έμεινε πίσω με 51,8% και το messaning βελτιώθηκε κατά 20%, καθώς οι χρήστες συνεχίζουν να μεταφέρονται από messaging υπηρεσίες που ανήκουν σε εταιρείες στις app-based messaging Πλατφόρμες.

Από εκεί και πέρα, το display έφτασε να αναλογεί για το 2015 σε περισσότερο από το μισό του συνόλου της παγκόσμιας mobile δαπάνης, με μερίδιο 52,3% και αξία 19 δισ. ευρώ, ενώ το search είχε μερίδιο 42,8% και αξία 16 δισ. ευρώ. Το μερίδιο του messaging συνέχισε να συρρικνώνεται, φτάνοντας στο 5% και αξία 2 δισ. ευρώ.

Σε γεωγραφικό επίπεδο τώρα, η Βόρεια Αμερική κατέχει τη μερίδα του λέοντος στο σύνολο της mobile advertising δαπάνης (45%), ακολουθούμενη από Ασία-Ειρηνικό (34%), Ευρώπη (19%), Μέση Ανατολή-Αφρική (0,9%) και Λατινική Αμερική (0,7%).   
TAGS: IAB Europe, IHS