To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στρατηγική συνεργασία EngageYa και AppNexus

Στρατηγική συνεργασία EngageYa και AppNexus

Η EngageYa και η AppNexus ξεκίνησαν διεθνή συνεργασία, με την οποία οι programmatic buyers μπορούν πλέον να αγοράσουν native placements μέσω των widget της. H συνεργασία αυτή, εκτός των άλλων, θα ενισχύσει περαιτέρω την κατανομή διαφημιστικής δαπάνης προς το programmatic buying.

“Προσθέτουμε άλλο ένα δυνατό εργαλείο, δίνοντας τη δυνατότητα στους programmatic buyers να αγοράζουν επιπλέον θέσεις στα widget μας σε όλο τον κόσμο (50+ δισεκατομμύρια εμφανίσεις χορηγούμενου περιεχομένου), τα οποία σήμερα πουλιούνται στην direct αγορά”, αναφέρει ο CRO της EngageYa, κ. Oded Lev.

Οι programmatic buyers, μέσω της AppNexus, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον ίδιο τύπο unstructured, native bid, που θα χρησιμοποιούσαν σε native πλατφόρμες, προκειμένου να αγοράσουν το inventory της EngageYa και να συγκεντρώσουν όλα τα δεδομένα σε ένα σημείο. “ Οι programmatic buyers θα μπορούν να υποβάλουν προσφορά με βάση το CPM και αυτό είναι μια ευπρόσδεκτη αλλαγή, δεδομένου ότι οι διαφημιζόμενοι αγοράζουν απευθείας στην EngageYa με βάση το CPC”, συνεχίζει ο κ. Oded Lev.

Μέσω των ανοικτών συνεργασιών όπως αυτή της AppNexus με την EngageΥa, οι programmatic buyers έχουν πλέον περισσότερες επιλογές στην αγορά native inventory πέρα από το search και τα κοινωνικά δίκτυα.

Τα native formats είναι ιδιαίτερα σημαντικά, καθώς τα banners και άλλες θέσεις display υποφέρουν σήμερα από σημαντική μείωση engagement (a.k.a Banner Blindness) αλλά και από το ολοένα αυξανόμενο adblocking, κλπ.

Για τους εκδότες περιεχομένου, αντίστοιχα, η συνεργασία προσφέρει αύξηση στα έσοδα και το ad fill, ενώ αρχικά, η EngageYa θα αξιολογήσει με μη αυτόματο τρόπο τις συμφωνίες που θα έρθουν, για να εξασφαλίσει την ποιότητα και το brand safety.