To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στρατηγική συνεργασία Politics-Smoky Pixel

Στρατηγική συνεργασία Politics-Smoky Pixel
Στρατηγική συνεργασία Politics-Smoky Pixel

Ο συγκεκριμένος μηχανισμός συνίσταται σε δύο βασικές αρχές λειτουργίας:

1) Σε ένα ενιαίο επιτελείο από στελέχη διαφορετικών ειδικοτήτων και των δύο εταιρειών, που λειτουργούν ως ομάδα εργασίας σε όλα τα βήματα της καμπάνιας.

2) Στην ανάπτυξη του Ultra Optimal Strategist, μιας «μηχανής διάγνωσης» των ειδικών χαρακτηριστικών, ποσοτικών και ποιοτικών, που χρειάζεται για να πετύχει η ψηφιακή επικοινωνία του κάθε brand ή προσώπου. Τα δεδομένα που προκύπτουν έχουν την αξιοπιστία και την ακρίβεια ενός αντικειμενικού εργαλείου τεχνολογίας και όχι την υποκειμενικότητα της προσωπικής εκτίμησης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Politics GlobalCom, Γιάννης Ράζος ανέφερε σχετικά: «Η συνεργασία μας δεν στοχεύει απλώς στην digital επικοινωνία αλλά στη  διαμόρφωση στρατηγικών και ιδεών που ξεκινούν από αξιόπιστα δεδομένα. Αν δεν ορίσεις επακριβώς το πρόβλημα, η δημιουργικότητα και η στρατηγική μπορεί να είναι άριστη αλλά να αφορά άλλον και όχι τον πελάτη σου. Εμείς θέλουμε να προτείνουμε την καλύτερη λύση που αναλογεί στην ανάγκη και στο budget της κάθε ξεχωριστής υπόθεσης. Το σκεφτήκαμε πολύ, και αυτό που κάνουμε πλέον είναι απολύτως στοχευμένο σε αυτό που θέλουμε να πετύχουμε για τους πελάτες μας. Η επικοινωνία που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε στοχεύει ευθέως στο να αυξήσει την απόδοση.  Είτε για μια εταιρία, που σημαίνει πωλήσεις, είτε για ένα πολιτικό πρόσωπο που σημαίνει αποτελεσματική αλληλεπίδραση με την κοινωνία».

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της ομάδας της Smoky Pixel, Παύλος Λινός υποστήριξε: \"Αναμφισβήτητα η επικοινωνία και προώθηση ζουν πλέον στο internet και το ζητούμενο που προκύπτει, είναι η μέγιστη απόδοση. Με ένα πλήθος εργαλείων στα χέρια μας, search engine optimization, social media marketing, engagement, AdWords, PPC, email marketing κ.α., το ερώτημα πλέον είναι πως θα συνδυαστούν τα παραπάνω. Μεταξύ τους αλλά και με την τεχνογνωσία των δημοσίων σχέσεων  ώστε τα χρήματα που δίνει κανείς να έχουν την καλύτερη απόδοση. Ο στόχος της νέας συνεργασίας είναι η δημιουργία tailor-made λύσεων, οι οποίες θα σέβονται το budget του πελάτη και θα εξασφαλίζουν το μεγαλύτερο ROI\".