To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συγχωνεύονται IAB Europe και EIAA

Συγχωνεύονται IAB Europe και EIAA
Συγχωνεύονται IAB Europe και EIAA

Σε μια ιστορική κίνηση, η European Interactive Advertising Association (EIAA) και  το Interactive Advertising Bureau (IAB Europe) ανακοίνωσαν πως ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν έναν ενιαίο Ευρωπαϊκό κλαδικό φορέα στον χώρο της διαδραστικής επικοινωνίας, ο οποίος θα αναλάβει το καθήκον να εκπροσωπεί και να υποστηρίζει την online διαφήμιση σε όλη την περιφέρεια.

Στο πλαίσιο της συγχώνευσης, τα μέλη των δυο οργανισμών θα ενωθούν, με τον νέο φορέα να διαθέτει περισσότερα από 41 εταιρικά μέλη και 27 εθνικά γραφεία IAB και να εκπροσωπεί stakeholders από κάθε πτυχή του χώρου της online διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων media groups, διαφημιζομένων, agencies, portals καθώς και εταρειών τεχνολογίας και υπηρεσιών.

Υπο την ηγεσία του President and CEO Alain Heureux, το νέο και ενδυναμωμένο IAB Europe έχει την αποστολή να προωθεί, προστατεύει και να αποδεικνύει την αξία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας digital advertising industry. Η Executive Director της EIAA, Alison Fennah, θα αναλάβει καθήκοντα Vice President for Research and Marketing και θα έχει την ευθύνη να εμπλουτίσει τα σχετικά προγράμματα του IAB Europe. Αξίζει να σημειωθεί πως στο πλαίσιο της συμφωνίας, στα υπάρχοντα προγράμματα AdEx (μέτρηση διαφημιστικής δαπάνης) και MCDC (έρευνα χρήσεων και συμπεριφοράς) θα προστεθούν και projects της EIAA, όπως τα Mediascope Europe και Marketers’ Internet Ad Barometer.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Κίμων Ζορμπάς θα συνεχίσει να αποτελεί Vice President, Public Affairs του IAB Europe, επιφορτισμένος με το καθήκον της εποπτείας του προγράμματος public affairs του οργανισμού. Στόχος, ως γνωστόν, του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να προστατέψει την βιομηχανία της διαδραστικής επικοινωνίας, ενημερώνοντας κι εκπαιδεύοντας τους νομοθετικούς μηχανισμούς και τις ομάδες ενδιαφέροντος.