To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συνεργασία του Κτήματος Γκλίναβος με τη Generation Y

Συνεργασία του Κτήματος Γκλίναβος με τη Generation Y
Το Κτήμα Γκλίναβος επέλεξε την Generation Y για την ψηφιακή του δραστηριοποίηση.

Mε εξαγωγές σε πάνω από 10 χώρες και 78 διεθνή βραβεία ποιότητας, το Κτήμα Γκλίναβος, το μεγαλύτερο κτήμα παραγωγής κρασιού στη Βορεια Ελλάδα, εμπιστεύτηκε την Generation Y – International eBusiness Experts για την ψηφιακή του προβολή και την ισχυροποίηση της εταιρικής του ταυτότητας τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό.

Στο ευρύτερο πλαίσιο της εννιάμηνης επικοινωνιακής στρατηγικής που σχεδιάστηκε και υλοποιείται πλήρως από το τμήμα Digital Marketing της Generation Y, στόχος είναι να αναδειχθούν το brand και τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα (USPs), καθιστώντας τα κρασιά Γκλίναβος ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των καταναλωτών.

Τη νέα ψηφιακή εποχή για το Κτήμα Γκλίναβος εγκαινίασε η πρώτη καμπάνια branding, «8 λόγοι για να επιλέξεις Γκλίναβο», η οποία συστήνει μαζικά στο κοινό το brand και τον άνθρωπο πίσω από αυτό. Σημείο αναφοράς της καμπάνιας αποτελεί το καινοτόμο microsite, TheBestReason.gr, που δημιουργήθηκε από την Generation Y και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία πλοήγησης στους επισκέπτες του.

Επιπρόσθετα, η μοναδική ιστορία του ξεχωριστού αυτού brand περιγράφεται άψογα μέσα από το ολιγόλεπτο βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Λευτέρης Γκλίναβος και διαδραματίζεται στην Ζίτσα Ιωαννίνων, όπου βρίσκεται και το ομώνυμο οινοποιείο, το οποίο έχει προσελκύσει πάνω από 1.500.000 views και κέρδισε και το βραβείο WEBx Award στην κατηγορία Best Use of Video την περασμένη εβδομάδα.

Η εκκίνηση του προγράμματος της digital προώθησης ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2016 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα από μια σειρά από δημιουργικές καμπάνιες, στις αρχές του καλοκαιριού.