To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tα δημοφιλέστερα του advertising.gr για το 2016

Tα δημοφιλέστερα του advertising.gr για το 2016

Μια  διαφορετική ανασκόπηση μέσα από τα άρθρα που τράβηξαν σε μεγαλύτερο βαθμό την προσοχή των επισκεπτών του site κατά τους 12 μήνες της χρονιάς που ολοκληρώνεται.

Ιανουάριος

Η χρονιά ξεκίνησε με μια είδηση ενδεικτική, μάλλον, των όσων θα ακολουθούσαν στην συνέχεια. Όπως και αναμενόταν μετά την απόσυρση του νομοσχεδίου  για το "παράλληλο πρόγραμμα" και την \'εμπλοκή" που υπήρξε τελικά η παράταση της ισχύος εφαρμογής της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ήρθε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και όπως ήταν φυσικό το ενδιαφέρον της αγοράς ήταν έντονο. 

Επίσης στις δημοφιλέστερες ειδήσεις του πρώτου μήνα του 2016 συγκαταλέγονται ακόμη η απόφαση της Ryanair να αναθέσει καθήκοντα Διευθύντριας Μάρκετινγκ και Πωλήσεων για την Ανατολική Μεσόγειο στην κ. Chiara Ravara, η οποία θα επιβλέπει τις δραστηριότητας της Ryanair σε Ελλάδα και Κύπρο, Κροατία, Μάλτα και Μοντενέγκρο.

Ακόμη, η αλλαγή επωνυμίας για την Lowe Athens αλλά και η επίσημη ανακοίνωση της έναρξης λειτουργίας της εταιρείας επικοινωνίας Giraffes in the Kitchen μόνο απαρατήρητες δεν πέρασαν

Φεβρουάριος

Οι νέες εταιρείες πάντα ενδιαφέρουν τους ανθρώπους της αγοράς και αυτό συνέβη και στην περίπτωση της in-Touch Communication, της νέας εταιρείας του Βασίλη Λώλα,

Ακόμη μεγαλύτερο ήταν το ενδιαφέρον για την επίσημη αναφορά από το στόμα του πρωθυπουργού για «τέσσερις τηλεοπτικές άδειες» ενώ η τοποθέτηση της προερχόμενης από το χώρο του marketing Κατερίνας Βλάχου στο τιμόνι της Mondelez στην Ελλάδα, ήταν, μάλλον, αναμενόμενο πως θα «έκανε κλικ» στους επισκέπτες του site.  

Μάρτιος

O Mάρτιος ήταν, φυσικά, ο μήνας των Ermis Awards, που είχαν την μορφή διήμερου φεστιβάλ.  Όμως και η αλλαγή ιδιοκτησίας για την McCann στην Ελλάδα απασχόλησε σε σημαντικό βαθμό τους επισκέπτες…

Απρίλιος

H Άρτεμις Λαμπρινίδη, Netwix Manager η οποία μίλησε στο advertising.gr για το Native Content και τις τάσεις που καταγράφονται τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς αλλά και τα νέα καθήκοντα της Ειρήνης Χατζηιωακειμίδου στην Mars ήταν οι δημοφιλέστερες αναρτήσεις του site για τον μήνα, που ολοκληρώθηκε με την Μεγάλη Εβδομάδα

Μάιος

Tον Μάιο δυστυχώς τα προβλήματα του Mega Channel αρχίζουν να οξύνονται και τα σενάρια, οι εξελίξεις και οι κινήσεις των μετόχων του καναλιού συγκαταλέγονται στα θέματα, που κερδίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό τους επισκέπτες.

Τον ίδιο μήνα, το IAB Hellas αποκτά νέα Διοικούσα Επιτροπή με το advertising.gr να ανακοινώνει πρώτο τα αποτελέσματα της Γενικής Συνέλευσης. Στο τέλος του Μάη ανακοινώνεται και ο νέος Πρόεδρος του Οργανισμού

Ιούνιος

Το μητρώο online μέσων παρουσιάζεται επίσημα και ο κόσμος της επικοινωνίας, του marketing και της διαφήμισης ψάχνει να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα για αυτό αλλά και για τις νέες σκέψεις της Κομισιόν για την τηλεοπτική διαφήμιση . Ακόμη καθώς για ακόμη μια φορά η προθεσμία για την παράταση της εφαρμογής ισχύος της απευθείας τιμολόγησης ετοιμάζεται να εκπνεύσει και κανείς δεν μοιάζει προετοιμασμένος για μια τέτοια εξέλιξη, οι πληροφορίες για το ζήτημα αποτελούν βασικό πόλο έλξης για το site.  

Ιούλιος

H παράταση έρχεται τελικά για τρεις ακόμη μήνες αλλά τον Ιούλιο εντελώς αιφνιδιαστικά μπαίνει στο τραπέζι και το «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου» που θα αλλάξει τα δεδομένα για το media buying στην τηλεόραση αλλά με βάση τα όσα έχουν ακολουθήσει μάλλον δεν πρόκειται να εφαρμοστεί το 2017, όπως σχεδίαζε η κυβέρνηση.

Ένα ακόμη θεσμικό-ρυθμιστικό θέμα έρχεται να προστεθεί στις διάφορες αγωνίες των ανθρώπων του χώρου, οι οποίοι, όμως, ευτυχώς φαίνεται πως ακόμη ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα και για ωραίες καμπάνιες…

Αύγουστος

Το “reality show” στην Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για την δημοπρασία των τηλεοπτικών αδειών και όσα προηγήθηκαν ήταν τα θέματα που βρέθηκαν στην κορυφή των προτιμήσεων για τον Αύγουστο, που πάρα τα δημοσιογραφικά κλισε, τα τελευταία χρόνια έχει πάντα ειδήσεις…

Σεπτέμβριος

Ο Σεπτέμβρης ξεκινά, λοιπόν, με την έξοδο των «εγκλείστων» από την ΓΓΕΕ και την ανακοίνωση των υπερθεματιστών και συνεχίζεται με τις ζυμώσεις μεταξύ παλιών & νέων παιχτών στο χώρο της τηλεόρασης. Προς το τέλος του μήνα, ο Βλαδίμηρος Καλογρίτσας αποχωρεί και ο Ιβάν Σαββίδης παίρνει την θέση του…

Πέρα, όμως, από το σήριαλ με τις τηλεοπτικές άδειες, του επισκέπτες κερδίζει, επίσης, μια μεγάλη συνέντευξη, που φιλοξενούν adbusiness & advertising.gr. Πρόκειται, άλλωστε, για Τham Khai Μeng επικεφαλής δημιουργικού της Ogilvy & Mather παγκοσμίως, o οποίος οδήγησε το δίκτυο να ανακηρυχθεί "Network of the Year" στις Κάννες για τις 5 τελευταίες χρονιές στη σειρά,.

Οκτώβριος

Tο σήριαλ με τα τηλεοπτικά συνεχίζεται καθώς το ΣΤΕ στις 26 Οκτωβρίου κρίνει αντισυνταγματικό το νόμο Παππά και στην ουσία ακυρώνει τον διαγωνισμό.  Είναι μια ακόμη πινελιά στο σχετικό σουρεαλιστικό σκηνικό στον χώρο των media, για τα οποία οι Έλληνες παρουσιάζονται πια να διατηρούν τελείως διαφορετική άποψη.

Το ενδιαφέρον των επισκεπτών τραβά και η συνέντευξη του Head of Trends & Insights της TrendWatching, David Mattin αλλά και οι αλλαγές, στις οποίες προχωρά η One Team.

Νοέμβριος

Η είσοδος της Pitch στην ελληνική αγορά επικοινωνίας, η νέα αναπληρώτρια γενική διευθύντρια στην Politis Group, η άνοδος του native advertising στην χώρα μας, οι προκλήσεις για τους σύγχρονους marketers αλλά και ενέργειες rebranding και πολύ ωραίες καμπάνιες αποτελούν τα δημοφιλέστερα θέματα του advertising.gr για τον προτελευταίο μήνα του 2016.

Δεκέμβριος

Η χρονιά ολοκληρώνεται με την μεγάλη γιορτή για την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία αλλά και με δυο μεγάλα deals, που «τραβάνε» τους αναγνώστες. Η Solid εξαγοράζει την Havas ενώ η Burson Marsteller επιλέγει την Publicom για νέο partner στην χώρα μας.  

Ακόμη ο τελευταίος μήνας του 2016 προσφέρεται τόσο για ανασκοπήσεις όσο και για προβλέψεις αλλά και για έναν αποχαιρετισμό που κρύβει μέσα του πολλά μαθήματα

TAGS: advertising