To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

TailWind: Η εικόνα του Programmatic Trading στην Ελλάδα

TailWind: Η εικόνα του Programmatic Trading στην Ελλάδα
Η Tailwind EMEA, η εξειδικευμένη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του ThinkDigital group (TDG), συμμετέχει στο φετινό Programmatic Advertising Conference, την Παρασκευή 26 Μαΐου και σκιαγραφεί το επίπεδο κατανόησης και υιοθέτησης του Programmatic Advertising στη χώρα μας.
 
H  Θωμαή Γκλάρου Σταυροπούλου, International Product Director της TailWind, με την ομιλία της "The Status of Programmatic Trading in Greece" θα αναφερθεί στα βασικά ευρήματα της ετήσιας έρευνας της ΤailWind, η οποία πραγματοποιείται στις χώρες της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή για 3η χρονιά και αποτυπώνει τις απόψεις διαφημιζόμενων και εκδοτών για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του Programmatic. 

Θα επικεντρωθεί στα στοιχεία για τον βαθμό υιοθέτησης στην Ελλάδα, ενώ με αναφορά στις συγκλίσεις και αποκλίσεις σε σχέση με τα αποτελέσματα της  Κεντρικής Νοτιοανατολικής Ευρώπης θα αναδειχτούν επιπλέον τάσεις και ευκαιρίες για τους Έλληνες εκδότες και διαφημιζόμενους. 
TAGS: Tailwind