To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το display οδηγεί την online διαφήμιση

Το display οδηγεί την online διαφήμιση
Το display οδηγεί την online διαφήμιση

Το IAB Europe, σε συνεργασία με την IHS Technology δημοσίευσε την πρώτη έκθεση AdEx Benchmark H1 2015.

Η συγκεκριμένη έκθεση αποκαλύπτει πως η online διαφήμιση αυξήθηκε κατά 9,7% σε like-for-like βάση, με την αξία της να φτάνει στα 16 δισεκατομμύρια ευρώ για το πρώτο μισό του 2015, σε σύγκριση με τα 14,6 δισεκατομμύρια της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Παράλληλα, εκτιμάται πως στο σύνολο ου έτους θα φτάσει στα 34 δισ. ευρώ.

Επιπλέον, η έκθεση αναφέρει πως η περιφέρεια CEE βοήθησε σημαντικά σε αυτή την εξέλιξη, με διψήφια αύξηση που άγγιξε το 12,9%, ενώ οι πιο ώριμες αγορές της Δυτικής Ευρώπης παρουσίασαν αύξηση 9,3%.

Στο μεταξύ, η display διαφήμιση ανέρχεται σε 5,6 δισ. ευρώ με ρυθμό ανάπτυξης 13%, ενώ γεωγραφικά γνώρισε ανάπτυξη 12,3% στη Δυτική Ευρώπη, τη μεγαλύτερη από όλα τα υπόλοιπα formats.

Από την πλευρά του, το mobile εξακολουθεί να παίζει κεντρικό ρόλο στις ζωές των καταναλωτών, καθώς το 61% των Ευρωπαίων διαθέτει smartphone. Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως η δαπάνη για τη mobile display διαφήμιση αυξήθηκε κατά 57,5% στο πρώτο μισό του έτους, ξεπερνώντας σε αξία το 1 δισ. ευρώ κι αποτελώντας το 24% του συνόλου της display διαφήμισης.