To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

To Tweeting Bra των Nestlé FITNESS® κατακτά τον κόσμο

To Tweeting Bra των Nestlé FITNESS® κατακτά τον κόσμο
 To Tweeting Bra των Nestlé FITNESS® κατακτά τον κόσμο

Ο λόγος γίνεται για το πρώτο σουτιέν που τουιτάρει για να θυμίζει σε όλες τις γυναίκες την αυτοεξέτασή τους. Τα δημητριακά FITNESS® βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο για να τονίσουν τη σημασία της πρόληψης. Χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό, το σουτιέν συνδέεται μέσω bluetooth με ένα smartphone και στέλνει αυτόματα ένα tweet κάθε φορά που ξεκουμπώνεται.

Πρόκειται για ένα ξεχωριστό σουτιέν με μία ξεχωριστή ιδιοκτήτρια. Δεν είναι άλλη από την Μαρία Μπακοδήμου, που για δυο ολόκληρες βδομάδες φοράει το Tweeting Bra. Κάθε φορά που το βγάζει, αυτό ενημερώνει με ένα real-time tweet τους περισσότερους από 150.000 followers της για την αυτοεξέταση.

Μέσα σε λίγες μέρες, η ιδέα του Tweeting Βra βρήκε διεθνή ανταπόκριση, φιγουράροντας ανάμεσα στα μεγαλύτερα διεθνή μέσα. Τα νέα ταξίδεψαν από τον Καναδά μέχρι την Ινδία κι από την Αμερική μέχρι την Αυστραλία. Μεγάλα sites όπως το Mashable, το Business Insider, το NBC, το CNET και η Huffington Post αφιερώνουν ξεχωριστά άρθρα στην καμπάνια, μιλώντας για μία high-tech ιδέα για καλό σκοπό.

Το Daily Telegraph κάνει λόγο για την ελληνική καινοτομία αναφέροντας: “THEY discovered democracy, medicine and philosophy and now the Greeks have invented a tweeting bra\".

Αναφορά έγινε ακόμα και από την ελληνική πρεσβεία στην Αμερική που έστειλε συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία... μέσω tweet!

Ως αυτή την στιγμή έχουν γίνει περισσότερες από 1 εκατομμύριο αναφορές στην καμπάνια σύμφωνα με το Google ενώ τo ελληνικό video προώθησης έχει πάνω από 400 χιλιάδες views.

Δείτε την εξέλιξη της ενέργειας ακολουθώντας το @tweetingbra και μάθετε περισσότερα για την αυτοεξέταση στο www.tweetingbra.gr.