To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Εξαγοράζει μέρος της comScore

WPP: Εξαγοράζει μέρος της comScore
WPP: Εξαγοράζει μέρος της comScore

Στην εξαγορά ποσοστού 20% από την comScore προχωρά ο όμιλος WPP, δημιουργώντας έτσι μια «συμμαχία» με την δική της data investment management φίρμα Kantar και σε μια προσπάθεια να «σπάσει τον κώδικα» των cross-media μετρήσεων.

Βάσει της συμφωνίας, η comScore θα εκδώσει 4,45% σε μετοχές, ενώ ο WPP σχεδιάζει να αγοράσει ξεχωριστά μέχρι και 15% από το μετοχικό κεφάλαιο της online measurement εταιρείας. Επιπλέον, η comScore αποκτά σε αντάλλαγμα τα πλεονεκτήματα των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων online μετρήσεων της Kantar.

Η πολυετής παγκόσμια συνεργασία, σε εδάφη εκτός ΗΠΑ, θα επιχειρήσει να συνδυάσει την τεχνογνωσία της Kantar στις τηλεοπτικές μετρήσεις με τις digital audience υπηρεσίες της comScore. Έτσι, θα προσφερθούν «νέες cross-media ικανότητες και υπηρεσίες» ανά την υφήλιο.

Σύμφωνα με όσα ξεκαθαρίζει, πάντως, η online measurement εταιρεία, θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από τον WPP, ενώ δεν θα τοποθετήσει κάποιον executive του ομίλου στο συμβούλιό της.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές μέσα στους επόμενους μήνες, αναφορικά με τον καθορισμό της συνεργασίας των δυο πλευρών και των προσφερόμενων υπηρεσιών τους.