To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ζημιά για τα brands από το online ad fraud

Ζημιά για τα brands από το online ad fraud
Στοιχεία για τις ΗΠΑ από τη εταιρεία cyber ασφάλειας White Ops, για τη μέθοδο Methbot.

Τα αμερικανικά brands ζημιώνονται κατά 3 με 5 εκατομμύρια δολάρια καθημερινά από τη σύνθετη online διαφημιστική απάτη (Ad fraud), σύμφωνα με όσα αναφέρει εταιρεία cyber ασφάλειας των ΗΠΑ.

Η White Ops, που διαθέτει τεχνολογία αναγνώρισης απάτης, ισχυρίζεται πως έχει βρει την «πιο κερδοφόρα λειτουργία bot μέχρι σήμερα» και κουνάει το δάχτυλο προς τους Ρώσους cyber εγκληματίες.

Άλλα botnets έχουν κοστίσει σε διαφημιζόμενους και εκδότες περί τις 200.000 δολάρια, καθιστώντας το αποκαλούμενο «Methbot» την πιο προηγμένη μέθοδο που έχει «χτυπήσει» τη βιομηχανία ως τώρα.

Σύμφωνα με τη White Ops, η επιχείρηση botnet ξεγελά διαφημιζόμενους και εκδότες, παρέχοντας εκατομμύρια fake views σε πραγματικές διαφημίσεις. Ειδικότερα, το bot στοχεύει σε video ads που προσφέρονται μέσω programmatic. Η συγκεκριμένη επιχείρηση έχει επηρεάσει περισσότερες από μισό εκατομμύριο ISPs που είναι εγγεγραμμένες στις Ηνωμένες Πολιτείες, καταγράφοντας μέχρι και 300 εκατομμύρια video ad impressions την ημέρα, σύμφωνα με τη φίρμα ασφαλείας.

Σε μια προσπάθεια να προειδοποιήσει τους ιδιοκτήτες media, η White Ops υποστηρίζει πως η Methbot κατάφερνε με αποτελεσματικό τρόπο να επηρεάζει τον διαφημιστικό χώρο των κορυφαίων publishers και να τους ξεγελά αναφορικά με τα έσοδά τους.

«Περισσότερα από 6.000 Premium domains βρέθηκαν στο στόχαστρο και εξαπατήθηκαν, επιτρέποντας στη Methbot να συγκεντρώσει εκατομμύρια πραγματικού διαφημιστικού χρήματος», αναφέρει η White Ops και συνεχίζει: «Με τη χρήση ενός στρατού αυτοματοποιημένων web browsers, που "τρέχουν" από διευθύνσεις IP που αποκτήθηκαν μέσω απάτης, η Methbot παρακολουθεί περισσότερες από 300 εκατομμύρια video ads καθημερινά σε παραποιημένες ιστοσελίδες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να μοιάζουν σε premium διαφημιστικό χώρο εκδοτών».
TAGS: WhiteOps