Μarketing Arena 2019 από την Netstudio
Η Netstudio, εταιρεία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων, online καταστημάτων και online εφαρμογών με εμπειρία από το 2005, διοργανώνει το MARKETING ARENA 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Netstudio, εταιρεία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων, online καταστημάτων και online εφαρμογών με εμπειρία από το 2005, διοργανώνει το MARKETING ARENA 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπιμελήθηκε όλη την οπτική ταυτότητα του συνεδρίου, η οποία συμπεριελάμβανε τόσο ηλεκτρονικές όσο και έντυπες εφαρμογές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα καμπάνια από την ελληνική εταιρεία σκευών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα online σχολείο internet που προσπαθεί να μάθει στους γονείς τη νέα, digital γλώσσα των παιδιών τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αυξημένη συμμετοχή διαφημιζομένων, πραγματοποιήθηκε το 5ο Digital Session του ΣΔΕ με θέμα Performance Marketing: From Impressions to Conversions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κάθε tweet τους γίνεται θέμα συζήτησης και μπορεί ακόμα και να αλλάξει τα δεδομένα της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 1ο εξειδικευμένο Social Media affiliate event πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου, στο Gazarte στο Γκάζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παράδοση συναντά την τελευταία τεχνολογία, γίνεται ψηφιακή και τα έργα παρουσιάζονται στο Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα υπηρεσία COSMOTE Click & Site δίνει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, που έχουν σελίδα στο Facebook, να αποκτήσουν εύκολα και γρήγορα ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία, δημιουργώντας τη δική τους εταιρική ιστοσελίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια μία ακόμη χρονιά η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple, γίνεται θέμα συζήτησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία συνεργασία που κρατάει περισσότερα από 15 χρόνια αποτελεί αυτή μεταξύ της Nova και της Praktiker Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιάννης Καράμπελας, ιδιοκτήτης της Netstudio περιγράφει τους λόγους για τους οποίους αποτυγχάνουν τα περισσότερα έργα κατασκευής ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory