Επιστρέφει το Athens Innovation Festival
Το Athens Innovation Festival (AIF), το φεστιβάλ για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα που αποτελεί πλέον θεσμό, πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Ζάππειο Μέγαρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens Innovation Festival (AIF), το φεστιβάλ για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα που αποτελεί πλέον θεσμό, πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Ζάππειο Μέγαρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για το TechTalent.jobs, την πλατφόρμα της ομώνυμης startup και spin-off του Found.ation, η οποία αποτελεί τη μοναδική καινοτόμα πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας που απευθύνεται ταυτόχρονα τόσο σε επαγγελματίες, όσο και σε εργοδότες στο χώρο του Information Technology.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook υποστήριξε ότι εντόπισε και αφαίρεσε πάνω από 80 σελίδες, ομάδες και λογαριασμούς από την πλατφόρμα του, που προέρχονταν από το Ιράν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρότυπη ιστοσελίδα για μια πρότυπη εταιρία διαχείρισης πλοίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter παρουσίασε άλλο ένα τρίμηνο ισχυρής αύξησης διαφημιστικών εσόδων διαφημίσεων, παρά την επιβράδυνση στην αύξηση των χρηστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μητρική εταιρεία της Google, Alphabet ανέφερε αύξηση διαφημιστικών εσόδων κατά 20%, με συνέπεια αυτά να αγγίξουν τα 29 δισεκατομμύρια δολάρια στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ qed, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία κοινωνικών και καταναλωτικών ερευνών, λανσάρει ένα πρωτοποριακό on-line, διαδραστικό ερευνητικό εργαλείο, το Mnb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνέχεια του σκανδάλου Facebook-Cambridge Analytica, το ΕΚ ζητά πλήρη έλεγχο της Facebook και τη λήψη νέων μέτρων κατά της ανάμειξης σε εκλογές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου, το ethnos.gr, o ιστότοπος της εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ», έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική διαδικτυακή ενημέρωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Disney Greece, πριν δύο χρόνια εμπιστεύτηκε την Digital Minds για τη στρατηγική διαχείριση του καναλιού της στο YouTube και πλέον μετρά περισσότερους από 100 χιλιάδες συνδρομητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εταιρία RISTART ανέθεσε το νέο συναρπαστικό MUSEUM OF ILLUSIONS ATHENS, που άνοιξε προ ολίγων μηνών στο κέντρο της Αθήνας, την καμπάνια γνωστοποίησής του στο διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Pitatakia σε συνεργασία με το Comedy Lab παρουσιάζουν τις PitATAKEΣ Season 2, ένα πρωτότυπο show «stand-up comedy pitατάκας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory