Πλατφόρμες: Στο µικροσκόπιο της Ε.Ε.
Τον τρόπο να µπορέσει να εφαρµόσει αποτελεσµατικούς ρυθµιστικούς κανόνες στους κολοσσούς του διαδικτύου, αναζητά η Ευρωπαϊκή Ένωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τρόπο να µπορέσει να εφαρµόσει αποτελεσµατικούς ρυθµιστικούς κανόνες στους κολοσσούς του διαδικτύου, αναζητά η Ευρωπαϊκή Ένωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΨηφιακές διαφημιστικές λύσεις βασισμένες σε πραγματικά data
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα, καινοτόμα λύση, που ενισχύει την απλότητα την, την ευελιξία στην πληρωμή και τη διαχείριση των εξοδολογίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επικρατέστεροι τύποι ευπαθειών αφορούσαν την πιθανότητα κακόβουλης χρήσης ελαττωματικών ελέγχων πρόσβασης και αδυναμίες στην προστασία ευαίσθητων δεδομένων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DSA θεσπίζει κανόνες που θα προστατεύουν εξίσου όλους τους χρήστες στην ΕΕ, τόσο όσον αφορά τα παράνομα αγαθά, περιεχόμενο ή υπηρεσίες, όσο και τα θεμελιώδη δικαιώματά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜειωμένη τιμή για κάθε επιπλέον γραμμή - Ιδανική οικογενειακή επιλογή για κινητή τηλεφωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριεχόμενο σε Instagram, Facebook και TikTok
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τα πανεπιστήμια Πελοποννήσου, Θεσσαλίας και Αιγαίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τεχνολογικός γίγαντας αποδέχτηκε να προβεί στη διαγραφή των δεδομένων μετά από ομαδική αγωγή που ασκήθηκε εναντίον του το 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τα πανεπιστήμια Yale και Harvard
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Αγγίζει» τα ελληνικά Media, τις ελληνικές πλατφόρµες ΟΤΤ και τη Διαφήµιση στην Ελλάδα η ευρωπαϊκή Πράξη «DSA»;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory