Intelligent Media: Επέκταση συνεργασίας με Roche Diagnostics
Intelligent Media και Roche Diagnostics για την επέκταση της προβολής του κοινωνικού μηνύματος για το καινοτόμο διαγνωστικό cobas® HPV test.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑIntelligent Media και Roche Diagnostics για την επέκταση της προβολής του κοινωνικού μηνύματος για το καινοτόμο διαγνωστικό cobas® HPV test.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡομπότ εναντίον Ανθρώπων: Θα φέρει η Τεχνητή νοημοσύνη την αποκάλυψη στη διαφήμιση;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ενημερωτική εκδήλωση Re}Think Digital συμμετέχει σαν εισηγητής η Social Mind με τον Γενικό Διευθυντή της Άγγελο Συναδάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εφαρμογή Red Bull TV είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα στις κονσόλες gaming PS3 και PS4, και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την αποκτήσουν μέσω του PS Store.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓερμανικά ΜΜΕ αξιοποιούν ελληνικό λογισμικό για την ανίχνευση ψευδών ειδήσεων εν όψει των εθνικών εκλογών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μπαρτσελόνα λανσάρει το επίσημο chatbot της στο Viber, προσφέροντας στους οπαδούς της σε όλο τον κόσμο έναν νέο τρόπο να λαμβάνουν ενημερώσεις, να αλληλεπιδρούν με την ομάδα και να συμμετέχουν στον διαγωνισμό του "BarçaViber Man of the Match".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καινοτόμος υπηρεσία που υποστηρίζει εκδότες στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή να αυξήσουν με απλό και αποτελεσματικό τρόπο τα έσοδά τους, ολοκλήρωσε το δεύτερο επενδυτικό του γύρο από την εταιρεία επενδύσεων Venture Friends.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook ανακάλυψε δαπάνες πολιτικών διαφημίσεων 100.000 δολαρίων από τη Ρωσία στο πλαίσιο των Προεδρικών Εκλογών των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμα ένα φιλόδοξο έργο έφερε εις πέρας η Generation Y – International e-Business Experts, αυτή τη φορά για το brand ειδών κουζίνας Cookshop.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρόνο, περίπου, μετά την εξαγορά του από τη Microsoft, το επαγγελματικό social networking site LinkedIn ξεκινά να προωθεί στοχευμένες διαφημίσεις στα inboxes των Microsoft Outlook χρηστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος της 24MEDIA, θα συμμετέχει για πρώτη χρονιά στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με δικό της branded περίπτερο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο έργο ψηφιακής σήμανσης από την Intelligent Media για το Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory