Google: Αυτόματος αποκλεισμός στις κακόβουλες διαφημίσεις
Από το 2018, o Chrome browser θα θέτει περιορισμούς στο διαφημιστικό περιεχόμενο που προβάλλει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2018, o Chrome browser θα θέτει περιορισμούς στο διαφημιστικό περιεχόμενο που προβάλλει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία και θέμα #Zero2Infinity ολοκληρώθηκε το πέμπτο κατά σειρά TEDx University of Piraeus που διοργανώθηκε από μια μεγάλη ομάδα φοιτητών και εθελοντών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas και η Siemens ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να συνεργαστούν για την ψηφιακή παραγωγή αθλητικών ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HP Inc. γιορτάζει περισσότερες από επτά δεκαετίες υποστήριξης δημιουργών ταινιών και οραματιστών στα πλαίσια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε η συνεργασία της Adweb με την AppNexus που συμπεριλαμβάνει όλα τα media properties της Microsoft και το σύνολο των διαφημιστικών δυνατοτήτων τους που θα παρέχει στη διαφημιστική αγορά η Adweb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παναθηναϊκός Superfoods εμπιστεύεται το Microsoft Office 365 στην προσπάθεια του προπονητικού team και των παικτών για την κατάκτηση τίτλων μέσα από τη σκληρή δουλειά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική είσοδος του brand L’ Erbolario στην ελληνική αγορά, με την υποστήριξη της Generation Y.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Melina May A.E., αποκλειστικός αντιπρόσωπος της La Redoute στην Ελλάδα, εμπιστεύθηκε τη Lighthouse για το redesign του e-shop της La Redoute στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Instagram δοκιμάζει τις direct response διαφημίσεις μέσα στο section Stories, επιτρέποντας τη δημιουργία σημείων εγγραφής και τοποθέτησης εφαρμογών, μεταξύ άλλων formats πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πρωτοποριακή QIVOS CLOUD πλατφόρμα παρουσιάστηκε στην έκθεση RBTE 2017 στο Λονδίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος μεταφέρει την μοναδική ΑΒητική εμπειρία στο διαδίκτυο, μέσα από το ανανεωμένο responsive website της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ολοκαίνουργιο, άκρως καινοτόμο online φαρμακείο, το Alchimistis.com ξεκινά την digital σταδιοδρομία του με την υπογραφή της Generation Y – International e-Business Experts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory