To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πέντε αναπάντεχα στατιστικά για τα Social Media το 2016

Πέντε αναπάντεχα στατιστικά για τα Social Media το 2016
Κάθε χρονιά φέρνει μεγάλες αλλαγές στα social media και το 2016 δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Ακολουθούν πέντε social stats από τη χρονιά που πέρασε, τα οποία προκαλούν εντύπωση.


Νο 1. Το Social Commerce καλύπτει το 30% των ψηφιακών πωλήσεων στη Νοτιοανατολική Ασία

Στις ΗΠΑ, το Social Commerce δεν είναι τόσο διαδεδομένο και παρά τα χρόνια προσπαθειών, δεν έχει καταφέρει να "απογειωθεί". Αλλά η Νοτιοανατολική Ασία, είναι μια διαφορετική ιστορία. Η Bain & Co. προέβλεψε ότι το 30% των ψηφιακών πωλήσεων στην περιοχή θα έρθει μέσω των social networks. Παρά το γεγονός ότι το eMarketer προβλέπει πως οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στη Νοτιοανατολική Ασία θα ανέλθουν σε 14 δις δολάρια το τρέχον έτος, η περιοχή είναι κατάλληλη για το ηλεκτρονικό εμπόριο, λόγω του νεανικού της πληθυσμού και της μεγάλης υιοθέτησης των smartphones και των social δικτύων.

Νο 2. Περισσότερο από το 1/4 του κόσμου θα χρησιμοποιεί mobile Messaging Apps ως το 2019

Οι Mobile messaging apps έχουν γίνει το de facto κοινωνικό δίκτυο για πολλούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και η χρήση τους εξελίσσεται γρήγορα στην κορυφαία δραστηριότητα σε ορισμένες αγορές. Στην πραγματικότητα, στη Νότια Κορέα, περισσότερο από το μισό του συνολικού πληθυσμού χρησιμοποίησε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, και αρκετές ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται να ξεπεράσουν σύντομα το 50%. Από το 2019, το eMarketer προβλέπει ότι το 25,2% του παγκόσμιου πληθυσμού θα χρησιμοποιεί τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.

Νο 3. Τα έσοδα του Snapchat από τις διαφημίσεις θα αγγίξουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια το 2017.

Μετά την κριτική για τις αρχικές διαφημιστικές του προσφορές, το Snapchat είναι έτοιμο για εκρηκτική αύξηση των εσόδων διαφήμισης κατά τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με την πρώτη πρόβλεψη του eMarketer. Σε όλο τον κόσμο, συγκέντρωσε 366.69 εκατομμύρα δολάρια σε έσοδα διαφήμισης το 2016, με το ποσό αυτό να φτάνει στα 935,46 εκατομμύεια το 2017. Αυτή τη στιγμή, η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων διαφήμισης προέρχεται από τις ΗΠΑ, αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα. Μέχρι το 2018, εκτιμάται ότι το 25% των εσόδων της διαφήμισης θα προέρχεται από άλλες αγορές.

Νο 4. Το Twitter έχει ένθερμη βάση νεαρών χρηστών στην Ιαπωνία.

Το ντόπιο social network Line Μπορεί να αποτελεί την κύρια επιλογή για τους Γιαπωνέζους χρήστες, ωστόσο το Twitter έχει κερδίσει μια βασική ομάδα: τους νεαρούς. Σύμφωνα με την Colopl, σχεδόν το 80% των κοριτσιών στην Ιαπωνία ηλικίας 10-19 έχουν ένα λογαριασμό Twitter. Το ποσοστό αυτό είναι ανάλογο και για τα αγόρια αυτής της ηλικίας.

Νο 5. Το BlackBerry Messenger εξακολουθεί να είναι "παίκτης"

Το BlackBerry Messenger, ή BBM, έχει χάσει μεγάλο μέρος της βάσης των χρηστών του, αλλά σε μια, τουλάχιστoν, αγορά εξακολουθεί να έχει σημαντική παρουσία: στην Ινδονησία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK, το BBM είχε την υψηλότερη επιτυχία από όλα τα Android apps smartphone στη χώρα, αγγίζοντας το 90%
TAGS: eMarketer