To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Snapchat: Νέα τεχνική για τις διαφημίσεις

Snapchat: Νέα τεχνική για τις διαφημίσεις
Το Snapchat ξεκίνησε να χρησιμοποιεί μια νέα τεχνική μηχανικής εκμάθησης για να καθορίσει ποιοι από τους χρήστες του είναι πιθανό να συνδεθούν με μια διαφήμιση που "παίζει" εντός της εφαρμογής.

Η στοχευμένη τεχνική επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να πουν στο Snapchat αν εκτιμούν το ad engagmeent ή απλά τους ενδιαφέρει να φτάσουν στο μέγιστο αριθμό χρηστών. Κι ενώ η χρήση του bidding επίτευξης στόχων από τους διαφημιζόμενους θα συνεχίσει να χρεώνεται με τον ίδιο τρόπο (σε CPM βάση), το Snapchat θα βελτιώσει τις διαφημίσεις, ώστε να προσφέρονται στην ποσότητα του κοινού στόχου, που έχει την υψηλότερη τάση να "σύρεται" σε διαφημίσεις.

Η νέα επιλογή στόχευσης είναι διαθέσιμη μέσω του Snapchat API (application programming interface), που κυκλοφόρησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά και η οποία επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αγοράσουν διαφημίσεις μέσω third party προμηθευτών διαφημιστικής τεχνολογίας.

Το Snapchat υποστηρίζει πως περί το 20% των διαφημιζόμενων χρησιμοποιούν ήδη το bidding που βασίζεται στην επίτευξη στόχων κι αυτό τους έχει βοηθήσει να γίνουν 40% πιο αποτελεσματικοί στο κόστος ανά διαφημιστικό χτύπημα και να αυξήσουν τον χρόνο διαφημιστικής παρακολούθησης.      
TAGS: Snapchat