To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

To Tweeting γίνεται πιο εύκολο

To Tweeting γίνεται πιο εύκολο

Συντάκτης: Aliza Rosen, Product Manager, @alizar

Τον Σεπτέμβριο ξεκινήσαμε μια δοκιμή μέσα από την οποία επεκτείναμε το όριο των 140 χαρακτήρων, ώστε σε όλο τον κόσμο οι χρήστες να μπορούν να εκφραστούν πιο εύκολα σε ένα Tweet.

Στόχος μας ήταν να καταφέρουμε κάτι τέτοιο, διασφαλίζοντας παράλληλα την ταχύτητα και τη συντομία που κάνει το Twitter, Twitter!

Εξετάζοντας όλα τα αποτελέσματα αυτής της δοκιμής, είμαστε ενθουσιασμένοι και θα θέλαμε  να μοιραστούμε μαζί σας  ότι πετύχαμε αυτό τον στόχο και έτσι επεκτείνουμε  αυτή την αλλαγή σε όλες τις γλώσσες.

Κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών της δοκιμής πολλοί χρήστες χρησιμοποίησαν στα Τweet τους και τους 280 χαρακτήρες,  καθώς ήταν κάτι καινούριο και πρωτοπόρο, αλλά σύντομα η συμπεριφορά των χρηστών επανήλθε σε κανονικά δεδομένα (διαβάστε λεπτομέρειες παρακάτω).

Επιπλέον παρατηρήσαμε ότι όταν οι χρήστες είχαν στη διάθεση τους περισσότερους από 140 χαρακτήρες έκαναν Tweet πιο εύκολα και πιο συχνά.

To πιο ενδιαφέρον αποτελέσμα που παρατηρήθηκε είναι ότι οι χρήστες έκαναν Tweet με λιγότερους από 140 χαρακτήρες και η συντομία του Twitter παρέμεινε!

Τα ουσιαστικότερα σημεία αυτού του πειράματος,  ακολουθούν,  ενώ για επιπλέον στοιχεία σχετικά με τη διαδικασία του ‘εγχειρήματος’, εκτεταμένη ανάλυση δεδομένων, την έρευνα και το σχεδιασμό μπορείτε να επισκεφτείτε  το blog του Twitter.

Το Tweet γίνεται πιο εύκολο

Ιστορικά, μόλις το 9% των Tweets στα αγγλικά είναι αυτό που καλύπτει το όριο χαρακτήρων.

Αυτό αντικατοπτρίζει την πρόκληση του να εκφράσεις μια σκέψη σε ένα Tweet, πράγμα που συχνά οδηγεί στο να αφιερώνεται πολύς χρόνος στην επεξεργασία του Tweet έχοντας ως αποτέλεσμα να εγκαταλείπεται η δημοσίευση του.

Με την επεκταμένη καταμέτρηση χαρακτήρων, αυτό το πρόβλημα μειώθηκε μαζικά – και μόλις το 1% των Tweets έφτασαν στο όριο.  Βλέποντας ότι τα Tweets ξεπερνούν το όριο χαρακτήρων λιγότερο συχνά, καταλήγουμε στο ότι οι άνθρωποι ξοδεύουν λιγότερο χρόνο επεξεργασίας των Tweets τους κατά τη διάρκεια της σύνταξης τους.

Αυτό δείχνει ότι δίνοντας περισσότερο χώρο στους χρήστες, τους διευκολύνουμε να γράφουν τις σκέψεις τους σε ένα Tweet, έτσι ώστε να μπορούν εκφράσουν αυτό που θέλουν αλλά και να στείλουν Tweets πιο γρήγορα από ό, τι πριν.

Στο γράφημα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ακριβώς αυτό να συμβαίνει

** 



Κρατώντας τη συντομία του Twiter

Εμείς - και πολλοί από εσάς - ανησυχούσαμε ότι τα χρονολόγια θα γεμίσουν με Tweets που θα καλύπτουν και τους 280 χαρακτήρες καθώς οι χρήστες θα θέλουν να εξαντλήσουν το νέο όριο χαρακτήρων.

Αλλά αυτό δε συνέβη!

Μόλις το 5% των Tweets που στάλθηκαν είχαν περισσότερους από 140 χαρακτήρες και μόνο το 2% αυτών είχαν πάνω από 190 χαρακτήρες.

Ως αποτέλεσμα, η εμπειρία στο χρονολόγιο σας δεν θα αλλάξει ουσιαστικά , ενώ θα εξακολουθείτε να βλέπετε τον ίδιο αριθμό Tweets σε αυτό.

Προς ενημέρωση σας, στο χρονολόγιο, τα Tweets που έχουν μια εικόνα ή μια δημοσκόπηση καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από ένα Tweet με 190 χαρακτήρες .

Αξίζει να τονίσουμε ξανά ότι οι χρήστες στην αρχική δοκιμή ενθουσιάστηκαν για τον επιπλέον χώρο και πολλά Tweets ξεπέρασαν τους 140 χαρακτήρες.

Οι χρήστες έκαναν άσκοπα (δημιουργικά όμως) πράγματα όπως για παράδειγμα να γράφουν ένα χαρακτήρα ανά γραμμή για να κάνουν τα Tweets τους πολύ μεγάλα.

Αυτή η συμπεριφορά ήταν μια προσωρινή αντίδραση και δεν κράτησε πολύ.

Πιστεύουμε ότι και αυτή τη φορά θα δούμε αντίστοιχες συμπεριφορές με αφορμή το λανσάρισμα αυτής της εβδομάδας αλλά περιμένουμε η κανονική συμπεριφορά των χρηστών να επιστρέψει σύντομα

Διάδραση

Πέραν των περισσότερων Tweet, οι χρήστες έχοντας περισσότερο χώρο είχαν μεγαλύτερη διάδραση (Likes, Retweets, @mentions), πήραν περισσότερους ακόλουθους και πέρασαν περισσότερο χρόνο στο Twitter.

Οι χρήστες που ενεπλάκησαν στο πείραμα μας δήλωσαν ότι το υψηλότερο όριο χαρακτήρων τους έκανε να αισθάνονται πιο ικανοποιημένοι από τον τρόπο με τον οποίο εκφράστηκαν στο Twitter, την ικανότητά τους να βρίσκουν καλό περιεχόμενο αλλά και το Twitter γενικότερα.

Προχωρήσαμε σε αυτή την αλλαγή αφού πρώτα ακούσαμε και παρατηρήσαμε το παγκόσμιο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν οι χρήστες μας σε όλο τον κόσμο (δεν ήταν εύκολο να κάνεις ένα Tweet!), μελετήσαμε τα δεδομένα για το πως μπορούμε να βελτιώσουμε τη χρήση, δοκιμάσαμε τις αλλαγές και ακούσαμε τα σχόλια σας.

Σκοπός μας είναι να συνεχίσουμε να ακούμε και να δουλεύουμε επάνω στα σχόλια σας έτσι ώστε να κάνουμε το Twitter ευκολότερο στη χρήση αλλά κρατώντας την ίδια στιγμή αυτό που αγαπάτε στο μέσο.

*Η Ιαπωνία, Κορέα και Κίνα θα συνεχίσουν να έχουν τον περιορισμό των 140 χαρακτήρων καθώς δεν υφίσταται το ίδιο πρόβλημα της συντόμευσης σε αυτές τις γλώσσες.

Στην πραγματικότητα, αυτές οι γλώσσες ήταν πάντα σε θέση να πουν περισσότερα με τα Tweets τους, λόγω της πυκνότητας της γραφής τους.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερα για αυτό το σκεπτικό στην έρευνά μας εδώ.

** Σε αυτό το γράφημα, υπάρχει μια μικρή πτώση στην κόκκινη γραμμή (η οποία αντιπροσωπεύει την ομάδα με 280 χαρακτήρες) στoυς 140 χαρακτήρες καθώς οι συγκεκριμένοι χρήστες χρησιμοποιούσαν και λογαριασμό χρηστών του Twitter οι οποίοι δεν είχαν τη δυνατότητα να στείλουν μεγαλύτερα Tweets, συνεπώς συνέχιζαν να ξεπερνούν το όριο 140 χαρακτήρων.

TAGS: Twitter, httpool