Paloservices: Ενίσχυση με δυο νέα στελέχη
Δύο έμπειρες επαγγελματίες εντάσσει στα στελέχη της η Paloservices, η οποία ενδυναμώνει την εμπορική της διεύθυνση και εστιάζει στην πολιτική της εξωστρέφειας και συνεχούς ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο έμπειρες επαγγελματίες εντάσσει στα στελέχη της η Paloservices, η οποία ενδυναμώνει την εμπορική της διεύθυνση και εστιάζει στην πολιτική της εξωστρέφειας και συνεχούς ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δύο νέες μεγάλες συνεργασίες επεκτείνει η Intelligent Media το δίκτυο ψηφιακής σήμανσης που έχει αναπτύξει στο χώρο της υγείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 12 Απριλίου 2018, η Zara αποκαλύπτει μία νέα εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας που θα διαρκέσει 2 εβδομάδες σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτοιμη να ανακοινώσει την επίσημη είσοδό της στις υπηρεσίες τηλεόρασης είναι η Wind Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση της κατανάλωσης οικιακών συσκευών που στηρίζονται στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) καταδεικνύει η παγκόσμια έρευνα της PwC ‘Global Consumer Insights’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Information Security Manager της Stoiximan κος Παναγιώτης Σκύρλας βρέθηκε ως βασικός εισηγητής στο εκπαιδευτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε από τον ΣΕΒ Θεσσαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BGM OMD και η Adweb πρωτοπορούν στη Programmatic τεχνολογία με τη χρήση πλατφόρμας «Moments Marketing» στην πρόσφατη digital καμπάνια για το Φυσικό Αέριο, Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 3.500 συμμετοχές στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018, που πραγματοποιήθηκε από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες απευθύνονται στην Google, αναζητώντας πληροφορίες που μπορούν να εμπιστευτούν και που συχνά προέρχονται από έρευνα δημοσιογράφων και δημοσιογραφικών ομίλων παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH L’Oréal ανακοινώνει την εξαγορά του 100% της Καναδικής εταιρίας ModiFace, διεθνώς αναγνωρισμένου ηγέτη στη βιομηχανία της ομορφιάς στον τομέα των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και τεχνητής νοημοσύνης (AI).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 6η συνεχή χρονιά ο όμιλος της 24MEDIA ήταν “Χρυσός Χορηγός” των Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Google δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory