To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Disney: Παραμένει το πιο πολύτιμο media brand

Disney: Παραμένει το πιο πολύτιμο media brand
Με την αξία του brand της να εκτιμάται πως ανέρχεται στα 32,6 δισεκατομμύρια δολάρια, η Disney παραμένει το πιο πολύτιμο media brand στον κόσμο (most valuable media brand), σύμφωνα με την Brand Finance.

Mάλιστα, το κατορθώνει, αν και κατέγραψε κάμψη 5% όσον αφορά το brand value της συγκριτικά με το 2017. Οι δυναμικές κινήσεις, όμως, στις οποίες έχει προχωρήσει, τη διατηρούν στην κορυφή και της προσδίδουν σημαντική δυναμική ανάπτυξης για το μέλλον.

Υπενθυμίζεται πως η Disney πρόσφατα απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών στην 21st Century Fox για 52,4 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς και τη Star India, που διαθέτει περισσότερα από 50 τηλεοπτικά κανάλια και προσεγγίζει εκατοντάδες εκατομμύρια θεατών στη συγκεκριμένη περιφέρεια. Επίσης ενσωμάτωσε το σταθμό Sky, που διατηρεί παρουσία σε Βρετανία, Ιρλανδία, Γερμανία και Aυστρία, απέκτησε το 60% του Hulu και σχεδιάζει να παρουσιάσει μια νέα πλατφόρμα streaming.

Την πρώτη τριάδα της λίστας της Brand Finance συμπληρώνουν η Fox (με brand value 17 δισ. δολάρια) και το NBC (με την αξία του brand του να ανέρχεται στα 14,9 δισ. δολάρια), που παραμένουν στη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα καταγράφοντας αμφότερες ανάπτυξη 8%.

Γενικότερα τα αμερικανικά brands κυριαρχούν, καθώς από τις ΗΠΑ προέρχονται τα 8 από τα brands της πρώτης δεκάδας και συνολικά τα 17 από τα 25 της τελικής λίστας.

Ωστόσο, το γαλλικό συνδρομητικό κανάλι Canal+ αποτελεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο network brand στη φετινή λίστα Brand Finance Media 25. Το κατορθώνει καταγράφοντας ανάπτυξη 41% όσον αφορά την αξία του brand του, η οποία πλέον ανέρχεται στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια.