To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

EACA: Κάμψη εμπιστοσύνης στη διαφημιστική βιομηχανία

EACA: Κάμψη εμπιστοσύνης στη διαφημιστική βιομηχανία
Μπορεί το γενικό κλίμα στην Ευρώπη να βελτιώνεται, ωστόσο η επιχειρηματική εμπιστοσύνη των εταιρειών διαφήμισης και marketing έπεσε αισθητά στα δυο πρώτα τρίμηνα του 2017, σύμφωνα με το τελευταίο European Advertising Business Climate Index που δημοσίευσε η European Association of Communications Agencies (EACA). 

Η νέα μελέτη έδειξε πως η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη διαφημιστική βιομηχανία έπεσε από το +12 του Απριλίου στο +3 τον Ιούλιο κι ενώ στην αρχη του έτους βρισκόταν στο +19. Τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν κυρίως από τις επιδόσεις των τριών μεγαλύτερων αγορών της ευρωπαϊκής διαφημιστικής αγοράς, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας και της Ιταλίας. Έτσι, το Ηνωμένο Βασίλειο κατέγραψε τον χαμηλότερο δείκτη στην Ένωση (-29), η Γαλλία παρέμεινε αρνητική (-5), ενώ η Ιταλία έπεσε από το -4 του Ιανουαρίου στο -21 τον Ιούλιο. Χαμηλότερη ήταν και η ζήτηση στις τρεις αυτές αγορές, τη στιγμή που η αντίληψη της ζήτησης, ως ενός καθοριστικού παράγοντα στη βιομηχανία, αυξήθηκε από το 37% στο 42% μεταξύ α' και β' τριμήνου.    

Σε ότι αφορά την απασχόληση, η κατάσταση παρέμεινε σταθερή σε όλες τις ευρωπαϊκές περιφέρειες. Η Δυτική Ευρώπη διατηρήθηκε στο +19, κάτι που έκανε και η Κεντρική/Ανατολική Ευρώπη (+9). Μεσογειακή και Βόρεια Ευρώπη παρουσίασαν μικρές βελτιώσεις μεταξύ β' και γ' τριμήνου (από το +7 στο +9 και από το +27 στο +30 αντίστοιχα). 

Ανακάμπτει η Ελλάδα

Στο μεταξύ, δυο χώρες που βελτίωσαν σημαντικά τον δείκτη συνολικής επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στο τελευταίο τρίμηνο ήταν η Ελλάδα (από το -15 στο +16), που ανακάμπτει με αργά βήματα από την κρίση και η Σουηδία (από το +10 στο +33). Μάλιστα, η Σουηδία, μαζί με τη Δανία, καθιστούν τη Βόρεια Ευρώπη σαν την ηγέτιδα περιφέρεια αναφορικά με την εμπιστοσύνη στα πεδία των τιμών, απασχόλησης και ζήτησης.  
TAGS: EACA