To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η ετήσια γιορτή της PREDICTA

Η ετήσια γιορτή της PREDICTA
Η ετήσια γιορτή της PREDICTA

Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Αμαλία, συμμετείχαν με παρουσιάσεις ο  κ. Ματσικούδης, Διευθυντής Marketing των Marks & Spencer, η κ. Τζιάγκα, Επικεφαλής Διαχείρισης Αξίας Πελάτη & MIS Δικτύου της GENIKI BANK και οι κ.κ. Τσιάμας και Γλυμιδάκης, Head of Credit Scoring & MIS και Risk Analytics & Portfolio Monitoring Manager της Eurobank EFG – Household Lending Business Unit., αντίστοιχα. Την εκδήλωση συμπλήρωσε ένα δυναμικό panel με εκπροσώπους από τον τηλεπικοινωνιακό κλάδο την κ. Παρασκευοπούλου από το Customer Base Manegement της Vodafone, τους κ.κ. Παναγιωτόπουλο και Μάτσα, από το aCRM της Hellas Online και τη Διεύθυνση Marketing Εταιρικών & Επιχειρησιακών Πελατών του ΟΤΕ αντίστοιχα, και την κ. Κουτρουβή, Διευθύνουσα Σύμβουλο της PREDICTA Α.Ε., σε μια συζήτηση που συντόνισε ο κ. Βερμισσώ, αρχισυντάκτης του περιοδικού Insurance World και σύμβουλος έκδοσης του περιοδικού ΧΡΗΜΑ.

Την εκδήλωση χαιρέτησε η κ. Κουτρουβή, ενώ ο κ. Παπαπαναγής, Operations Director της εταιρίας, παρουσίασε στο κοινό τους λόγους για τους οποίους κάθε εταιρία πρέπει να υιοθετήσει τεχνολογίες Data Mining/ aCRM και να τις εντάξει στις καθημερινές τις διαδικασίες.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ethos Media και των περιοδικών Insurance world, ΧΡΗΜΑ και Ph.B.