To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ο P.Kotler σε ημερίδα της V+O Ρουμανίας

Ο P.Kotler σε ημερίδα της V+O Ρουμανίας
Ο P.Kotler σε ημερίδα της V+O Ρουμανίας

Ο καθηγητής Kotler ανέλυσε σε 600 και πλέον στελέχη του Marketing και του Management, τις αρχές του Marketing 3.0, οι οποίες δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα και στη βαθύτερη ικανοποίηση του πελάτη στη νέα «εποχή των αξιών». Ο άνθρωπος δεν προσεγγίζεται απλά ως καταναλωτής, αλλά ως οντότητα με μυαλό, καρδιά και ψυχή. Γι\' αυτό και οι εταιρείες που εφαρμόζουν τις αρχές του Μάρκετινγκ 3.0 έχουν μεγαλύτερους στόχους, οράματα και αξίες να συνεισφέρουν στον κόσμο και μπορούν να προσφέρουν λύσεις που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Θωμάς Βαρβιτσιώτης, Πρόεδρος της V+O... «Αποτελεί για εμάς στη V+O ιδιαίτερη τιμή και πρόκληση να έχουμε τον γκουρού του σύγχρονου marketing ως προσκεκλημένο  μας στη Ρουμανία. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο και πάθος να βελτιωνόμαστε στη δουλειά μας προσφέροντας υπηρεσίες που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες των εταιριών και συμβάλλουν στην ουσιαστική σύνδεση με τους καταναλωτές».

Σημειώνεται πως ο Philip Kotler είναι ο ιδρυτής του σύγχρονου marketing management και διακεκριμένος καθηγητής του Διεθνούς Marketing στο Kellogg School of Management, του Πανεπιστημίου Northwestern. Είναι ο δημιουργός της θεωρίας των «4 Ps» του marketing (που σήμερα έχει εξελιχθεί σε «7 Ps») και του «Κοινωνικού Μάρκετινγκ» καθώς ασχολείται με την έρευνα και την ανάπτυξη του marketing πάνω από 55 χρόνια. Επίσης είναι ο συγγραφέας του βιβλίου «Marketing Management», που διδάσκεται ευρέως στις σχολές διοίκησης επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Τέλος τα τελευταία 14 χρόνια είναι μεταξύ των 50 κορυφαίων  γκουρού των επιχειρήσεων.