To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GroupM: Αύξηση 4,5% στη διαφημιστική δαπάνη

GroupM: Αύξηση 4,5% στη διαφημιστική δαπάνη
Το δίκτυο της GroupM, που ανήκει στο WPP, κυκλοφόρησε τις ετήσιες προβλέψεις του για διαφημιστικές επενδύσεις το 2018 και το 2019, επισημαίνοντας συνολικές παγκόσμιες αυξήσεις 4,5% και 3,9% αντίστοιχα, χάρη στην αύξηση των επενδύσεων στην ψηφιακή αγορά.

Στη σχετική έκθεση, η GroupM δήλωσε ότι βλέπει επιπλέον 24 δισ. δολάρια σε νέες διαφημιστικές επενδύσεις τη φετινή χρονιά, υποστηρίζοντας ότι θα είναι η "καλύτερη ετήσια προσαύξηση από το ξεκίνημα της παγκόσμιας κρίσης, το 2010, όταν προστέθηκαν 26 δισ. δολάρια".

Το δίκτυο κυκλοφόρησε επίσης τα τελικά στοιχεία του 2017, αναφέροντας ότι οι επενδύσεις αυξήθηκαν κατά 3,5%, πάνω από την πρόβλεψη 3,1% που είχε κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο.

Η GroupM προβλέπει ότι το 95% των συνολικών παγκόσμιων επενδυτικών κερδών θα προέλθει από το digital το 2018 και θα αυξηθεί στο 99% το 2019. Η έκθεση έδειξε ότι η παγκόσμια δαπάνη ψηφιακής διαφήμισης ανήλθε σε 198 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017 και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 221 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 και τα 243 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.

Επιπλέον, δήλωσε ότι η ψηφιακή επένδυση αυξήθηκε κατά 15% πέρυσι, σε σύγκριση με μια προηγούμενη πρόβλεψη που είχε κάνει πρόβλεψη για 12%. Η τηλεόραση παρουσίασε κάμψη 1% το 2017, σε σύγκριση με την προηγούμενη εκτίμηση της GroupM ότι οι επενδύσεις στο μέσο θα παραμείνουν σταθερές. Το δίκτυο υποστήριξε ότι η κατηγορία της τηλεόρασης θα παρουσιάσει αύξηση 2% το 2018.

Στην έκθεση, η GroupM προέβλεψε ότι η ψηφιακή διαφημιστική επένδυση θα αυξηθεί 12% το 2018 και άλλα 10% το 2019. 

Εξαιρουμένης της Κίνας, το Facebook και το Google κατέκτησαν πέρυσι το 135% της παγκόσμιας αύξησης των επενδύσεων ψηφιακής διαφήμισης, σύμφωνα με τη GroupM, χαμηλότερο από το 186% που αναμενόταν. Η GroupM σημείωσε ότι αυτό το ποσοστό μετριάζεται από το γεγονός ότι το δίκτυο επέκτεινε τις εκτιμήσεις του φέτος για να συμπεριλάβει μια "καλύτερη αντιπροσώπευση των μικρότερων διαφημιζόμενων".

Η GroupM δήλωσε ότι οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ουκρανία, η Ιαπωνία, η Ινδία και οι Φιλιππίνες (σε αυτή τη σειρά) είναι οι μεγαλύτεροι συντελεστές ανάπτυξης στον κόσμο.

Στις ΗΠΑ, το δίκτυο βρήκε πως το 60% της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης βρίσκεται στο digital. Η επένδυση στις ΗΠΑ προβλέπεται να αυξηθεί μόνο κατά 3,7% το 2018 και 2,2% το 2019. Οι media επενδύσεις της Κίνας αναμένεται να αυξηθούν κατά 6,8% το 2018 και κατά 6,6% το 2019, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται αύξηση 6,1% το 2018 και 5,1% το 2019. 

Η GroupM πρόσθεσε στην έκθεση ότι βλέπει το out of home να εξασφαλίζει μερίδιο 6,3% στην παγκόσμια διαφημιστική επένδυση, τόσο στο 2018 όσο και στο 2019, με τη βοήθεια της αυξανόμενης δημοτικότητας του ψηφιακού OOH. Το δίκτυο δήλωσε ότι είναι το μεγαλύτερο μερίδιο που θα ελέγχει το OOH από το 1999. Το print, συμπεριλαμβανομένων των περιοδικών και των εφημερίδων, θα κατέχει το 13% το 2018 και το 12% το 2019.
TAGS: WPP, GroupM