To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η νομοθεσία GDPR απειλεί τις εταιρείες marketing και διαφήμισης

Η νομοθεσία GDPR απειλεί τις εταιρείες marketing και διαφήμισης
Σχεδόν το ένα πέμπτο των εταιρειών στον τομέα της μάρκετινγκ και της διαφήμισης θα έπαυε να λειτουργεί εάν επρόκειτο να δεχτεί πρόστιμο λόγω μη συμμόρφωσης με τη νέα νομοθεσία GDPR.

Ο Κανονισμός Γενικής Προστασίας Δεδομένων (GDPR) τίθεται σε ισχύ σε λιγότερο από ένα χρόνο και καλύπτει τα πάντα από το «δικαίωμα του καταναλωτή να ξεχνιέται» στην κοινοποίηση παραβίασης των δεδομένων και τη λογοδοσία. Στο επίκεντρο της μεταρρύθμισης του τρόπου με τον οποίο οι εταιρείες πρέπει να χειρίζονται τα δεδομένα των πελατών είναι το πρόστιμο ύψους 20 εκατ. ευρώ ή το 4% των συνολικών εσόδων μιας επιχείρησης, αν διαπιστωθεί ότι δεν λειτουργούν νόμιμα.

Ωστόσο, σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τη YouGov για λογαριασμό της δικηγορικής εταιρείας Irwin Mitchel, με τη συμμετοχή 187 εταιρειών μάρκετινγκ και διαφήμισης, το 70% δήλωσε ότι δεν θα είναι σίγουροι για την ικανότητά τους να ανιχνεύσουν την παραβίαση δεδομένων. Στο μεταξύ, μόνο το 37% δήλωσε ότι θα είναι εξοπλισμένο για να αντιμετωπίσει το ζήτημα μέσα στο απαιτούμενο χρονικό διάστημα των τριών ημερών.

Αυτό δεν θα ικανοποιήσει τους marketers της πλευράς των πελατών. Όπως πρόσφατα ανέφερε το The Drum, πολλοί brand marketers αγωνίζονται για να αντιμετωπίσουν τη νέα νομοθεσία και τη σημασία της για την επιχείρησή τους.

Πέρα από αυτό, πρέπει επίσης να εξασφαλίσουν ότι οποιοσδήποτε προμηθευτής με τον οποίο συνεργάζονται - όπως οι οργανισμοί μάρκετινγκ ή διαφημίσεων - συμμορφώνεται με τα νέα δεδομένα. Ωστόσο, προκύπτει ότι μόνο το 34% των διαφημιστικών εταιρειών γνωρίζουν πραγματικά τη νέα οδηγία GDPR.

Αν υποστούν πρόστιμο, το 17% διαπιστώνει ότι η μέγιστη ποινή θα τους εξαφανίσει από το επιχειρηματικό τους πεδίο.

TAGS: YouGov, GDPR