To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η ζωή μετά το organic reach...

Η ζωή μετά το organic reach...
Η ζωή μετά το organic reach...

Το organic reach του περιεχομένου που δημοσιεύεται στο Facebook από τα brands, πλησιάζει ολοένα και περισσότερο προς το μηδέν, θεωρείται θέμα χρόνου για να καταλήξει εκεί.
 
Το 2012, το Facebook περιόρισε το organic reach του περιεχομένου που δημοσιεύουν τα brands στις σελίδες του στο 16%, ενώ τον Δεκέμβριο, ένας νέος γύρος αλλαγών από το social networking site, το έριξε ακόμη περισσότερο.
 
Μέχρι τον Φεβρουάριο του 2014, σύμφωνα με σχετική ανάλυση της Social@Ogilvy σε περισσότερες από 100 brand σελίδες που φιλοξενούνται στο Facebook, το organic reach είχε πέσει στο 6%, μειωμένο κατά 49% από τα επίπεδα του Οκτωβρίου.
 
Περισσότερα για την πορεία του συγκεκριμένου στοιχείου, μπορείτε να διαβάσετε στη σελίδα της ogilvyone.gr...

\"\"

TAGS: Social Media