To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe: Επιλογή κορυφαίων διαφημιζόμενων το mobile

IAB Europe: Επιλογή κορυφαίων διαφημιζόμενων το mobile
Καθώς το Mobile αποκτά κεντρικό ρόλο στις ζωές των ανθρώπων, οι διαφημιζόμενοι εκμεταλλεύονται την ανάπτυξή του για να συνδεθούν με βασικά κοινά, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει η δεύτερη έκθεση IAB Europe Advertiser Mobile Audit.

Συγκεκριμένα, πάνω από το 80% των κορυφαίων διαφημιζόμενων στα πεδία του retail και των οικονομικών υπηρεσιών διαθέτουν ένα mobile optimised site και πάνω από τους μισούς λειτουργούν site με responsive web design.

Βασισμένη σε ακροάσεις από 500 sites διαφημιζόμενων, οι insights της έκθεσης επιδιώκουν να εμπνεύσουν τους brand διαφημιζόμενους να αναπτύξουν περισσότερο την κατανόησή τους γύρω από το mobile και να επεκτείνουν την παρουσία τους στο mobile first καταναλωτικό περιβάλλον.

Σήμερα, το mobile αντιστοιχεί στο 1/4 του συνόλου της ευρωπαϊκής display ad δαπάνης, προσεγγίζοντας το 50% στις πιο ανεπτυγμένες αγορές κι ενώ η έκθεση φανερώνει πως το mobile γίνεται βασικό στοιχείο της διαφημιστικής στρατηγικής, παράλληλα υπογραμμίζει ότι υπάρχει πιθανότητα επέκτασης mobile marketing στρατηγικών.

Το ΙΑΒ Europe συνεργάστηκε με 7 εθνικά IABs στην Ευρώπη (BVDW / IAB Germany, IAB Ireland, IAB Netherlands, IAB Poland, IAB Serbia, IAB Spain and IAB Turkey) για να λάβει απόκριση από κορυφαίους διαφημιζόμενους στις τοπικές αγορές.
TAGS: IAB Europe