To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Interbrand: Οδηγός η Τεχνολογία και το 2017

Interbrand: Οδηγός η Τεχνολογία και το 2017
Η Interbrand ονόμασε τις Apple, Google και Microsoft ως τις τρεις πολυτιμότερες μάρκες στην κατάταξη 2017 Best Global Brands, με την τεχνολογία να αποτελεί τον κυρίαρχο τομέα.

Στη 18η έκδοσή της, η έκθεση έχει θέμα το "Growth in a Changing World" και εξετάζει τρία βασικά στοιχεία: τους Ανθρώπους, την Τεχνολογία και τα Brands. 

Φέτος, ο κατάλογος περιλαμβάνει τρεις νεοεισερχόμενους: τη Ferrari στη θέση 88 και τις Netflix και Salesforce.com, οι οποίες κάνουν την πρώτη εμφάνισή τους στη λίστα, στις θέσεις 78 και 84 αντίστοιχα.

"Ζούμε σε μία από τις πιο συναρπαστικές περιόδους αλλαγής - κοινωνικής, τεχνολογικής, βιομηχανικής - που επηρεάζει κάθε πτυχή του εμπορίου και της ζωής", δήλωσε ο Jez Frampton, Global Chief Executive της Interbrand. "Σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο πλαίσιο, η ανάπτυξη γίνεται πιο δύσκολη, γι' αυτό και οι επιχειρήσεις χρειάζονται τις μάρκες περισσότερο από ποτέ. Τα Best Global Brands κατανοούν ότι τα εμπορικά σήματα αποτελούν την πλατφόρμα ανάπτυξης".

Για πέντε συναπτά έτη, η Apple και η Google κατέχουν τις κορυφαίες θέσεις. Η αξία της μάρκας της Apple αυξήθηκε κατά 3%, στα 184,15 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η αξία της επωνυμίας της Google αυξήθηκε κατά 6%, στα 141,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Microsoft βρέθηκε στην 3η θέση, ως μία από τις δεκαέξι μάρκες με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Πίσω από την Coca-Cola που είναι τέταρτη, βρίσκονται η Amazon, η Samsung, η Toyota και το Facebook, το οποίο εισέρχεται στο Top 10 για πρώτη φορά (8η θέση). Η Mercedes-Benz και η IBM ολοκληρώνουν το Top 10.

Τις πέντε Top Growing Brands αποτελούν το Facebook (αύξηση 48%) που ηγείται για δεύτερη χρονιά στη συγκεκριμένη μέτρηση, η Amazon (29%), η Adobe (19%), η Adidas (17%) και η Starbucks (16%).

Περισσότερο από το μισό των Best Global Brands προέρχονταν από τέσσερις τομείς: Αυτοκινητοβιομηχανία (16), Τεχνολογία (15), Χρηματοπιστωτικές Υπηρεσίες (12) και FMCGs (9). Το λιανικό εμπόριο είναι ο κορυφαίος αναπτυσσόμενος τομέας σε ποσοστό (19%), ακολουθούμενος από τα αθλητικά είδη (10%), την τεχνολογία (8%), τα Logistics (7%) και τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (6%).

Οι κορυφαίες 100 μάρκες έχουν συνολική αξία 1,87 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, παρουσιάζοντας αύξηση 4,2% από το 2016.