To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Magna: Στο 5,2% η αύξηση της δαπάνης το 2018

Magna: Στο 5,2% η αύξηση της δαπάνης το 2018
Η Magna Global εκτιμά πως η διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 5,2%, στα 535 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018, χάρη στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες και τις ενδιάμεσες εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών. Αν αυτές οι διοργανώσεις αποκλείονταν, τότε η ανάπτυξη θα έπεφτε στο 4,1% σύμφωνα με τη Magna, ποσοστό που πλησιάζει εκείνο της Group M (4,3%).

Η Magna, που ελέγχεται από την IPG Mediabrands, δεν είναι τόσο αισιόδοξη για το Ηνωμένο Βασίλειο, προβλέποντας ανάπτυξη μόλις 2,3% για το επόμενο έτος. Για τις ΗΠΑ, η εκτίμηση φτάνει στο 5%, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως από τις 70 αγορές που αναλύθηκαν, μονάχα η Σιγκαπούρη εκτιμάται πως θα παρουσιάσει κάμψη. Ανάμεσα στις 20 κορυφαίες αγορές, οι υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης αναμένονται σε Ινδία (12%) και Ρωσία (10%), ενώ υψηλά βρίσκεται και η Κίνα (9%).

Σε επίπεδο τομέων, η digital και Mobile διαφήμιση θα αυξηθεί κατά 13%, στα 237 δισ. δολάρια ή το 44% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων, ενώ η γραμμική τηλεόραση κατά 2,5%, στα 183 δισ. δολάρια. Το out-of-home εκτιμάται πως θα αυξηθεί κατά 3%, η έντυπη διαφήμιση θα μειωθεί κατά 11% και το ραδιόφωνο θα παρουσιάσει πτώση 2%.  
TAGS: Magna Global