To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Adecco: Νέα υπηρεσία Field Marketing

Adecco: Νέα υπηρεσία Field Marketing
Adecco: Νέα υπηρεσία Field Marketing

Η Adecco Ελλάδας, μέλος του ομίλου Adecco, ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία “Adecco Field Marketing”. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, η Adecco προσφέρει στις εταιρείες-πελάτες της ολοκληρωμένες και ειδικά διαμορφωμένες λύσεις Field Marketing σε εθνικό επίπεδο, αναλαμβάνοντας πλήρως το Management των projects και αξιοποιώντας τις αρτιότερες διαδικασίες εύρεσης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και  τον πλέον εξελιγμένο τεχνολογικό και τεχνικό εξοπλισμό data collection.

Δεδομένης της ταχύτητας με την οποία συντελούνται οι αλlαγές στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στη σύγχρονη εποχή και των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων της αγοράς, το “Field Marketing” είναι ένας χώρος που αναπτύσσεται και εξελίσσεται διαρκώς. Μέσω της υπηρεσίας “Adecco Field Marketing”, οι εταιρείες μπορούν να εξασφαλίσουν πως θα έχουν στη διάθεσή τους το κατάλληλα επιλεγμένο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς και τον πιο σύγχρονο τεχνικό αλλά και τεχνολογικό εξοπλισμό προκειμένου να αναπτύξουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις δραστηριότητές τους, να διατηρήσουν και να αναπτύξουν το brand awareness, να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς, την παρουσία του προϊόντος στο ράφι και τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν περισσότερους «πιστούς πελάτες».

«Οι περισσότερες αποφάσεις αγοράς λαμβάνονται πλέον μέσα στο κατάστημα. Η ανάγκη για αποτελεσματικότερη κατηγοριοποίηση και για αμεσότερο εντοπισμό των προϊόντων στο ράφι από τους καταναλωτές είναι ολοένα και μεγαλύτερη. Οι εταιρείες επιδιώκουν διαρκώς εναλλακτικούς και οικονομικότερους τρόπους προβολής και δίνουν έμφαση στην in-store επικοινωνία. Η αγορά αλλάζει καθημερινά και ο ανταγωνισμός δεν παρακολουθείται πλέον από ετεροχρονισμένα report που δεν δίνουν τη δυνατότητα άμεσης αντίδρασης. To management από μεριάς μας ενός προγράμματος Field Marketing δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να έχει καλύτερο έλεγχο της ομάδας χάρη στο live reporting και αμεσότερη αντίδραση στις ανάγκες της αγοράς», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς, Γενικός Διευθυντής της Adecco Ελλάδας.