To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Adidas: Ενισχύει το marketing στην Ευρώπη

Adidas: Ενισχύει το marketing στην Ευρώπη
Adidas: Ενισχύει το marketing στην Ευρώπη

Η Adidas προχώρησε στην πρόσληψη του Roy Gardner για να καλύψει τη νεοδημιουργηθείσα θέση του SVP of brand activation management στη Δυτική Ευρώπη, καθώς ο κολοσσός αθλητικών ειδών έχει θέσει σαν στόχο το χτίσιμο ενός "νέου ευρωπαϊκού marketing οργανισμού".

Ο Gardner που θα αναφέρεται στον SVP of brand της Adidas Europe, Nick Craggs, είναι ένας έμπειρος marketer, που έχει ασκήσει senior καθήκοντα σε εταιρείες όπως οι Reebok, Clarks και Unilever. Στην Adidas επιστρέφει έπειτα από τα τέλη της δεκαετίας του \'90, όταν είχε ξοδέψει δυο χρόνια σαν senior brand communications manager.

"Θα είναι υπεύθυνος για το strategic marketing investment planning στην Ευρώπη, σε όλες τις χώρες και όλα τα κανάλια. Διαθέτει πλούτο marketing εμπειρίας σε B2C και B2B, έχει εργαστεί παλαιότερα στο Adidas Group και γνωρίζει τη φιλοσοφία του" ανέφερε σχετικά εκπρόσωπος της Adidas.

Σημειώνεται πως τον περσινό Μάρτιο, η Adidas ανακοίνωσε πως θα εστιάσει τη marketing δαπάνη της σε έξι παγκόσμιες πόλεις (Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι, Σανγκάη και Τόκυο) και θα ενισχύσει το πνεύμα συνδημιουργίας, σε μια προσπάθεια να αυξήσει την "επιθυμία για το brand" και να βελτιώσει τις πωλήσεις και την κερδοφορία μέχρι το 2020.