To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ad Agency of the Year η The Newtons Laboratory

Ad Agency of the Year η The Newtons Laboratory
Η Newtons Laboratory αναδείχθηκε Ad Agency Of The Year στα φετινά Ermis Awards. Μια διάκριση που κερδίζει για δεύτερη φορά στα εφτά χρόνια λειτουργίας της.

Με 30 βραβεία, και πολλές ανήσυχες ιδέες, η εταιρεία κατάφερε να ξεχωρίσει για τις δημιουργικές της δουλειές και την αποτελεσματική της στρατηγική. Μεταξύ άλλων, απέσπασε το βραβείο Integrated Campaign και 3 Grand Ermis.

Οι Δύο Μπούφοι της Winbank για την Τράπεζα Πειραιώς τιμήθηκαν με το βραβείο Integrated Campaign καθώς και το Grand Ermis στις εκστρατείες. Το Σκρατς “Μαγικά Κεράσια” του ΟΠΑΠ απέσπασε το Grand Ermis στην κατηγορία Outdoor, ενώ η SIEMENS κέρδισε το Grand Ermis στα Ραδιοφωνικά Μηνύματα. Με Χρυσό Εrmis τιμήθηκε και η WIND για την ταινία F2G “FLAME”.

ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΤΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, AGENCY OF THE YEAR. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΗ Η ΝΕΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ;

Είναι τιμή, είναι και χαρά. Κάθε τέτοια διάκριση είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς. Ξέρουμε πόσο προσπαθούν όλες οι εταιρείες του χώρου μας για το καλύτερο, και το να γίνεσαι ‘’πρώτος μεταξύ ίσων’’, είναι πάντα μια ηθική δικαίωση. Από εκεί και πέρα, για τους Newtons είναι ένα κίνητρο για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα την επόμενη χρονιά. Το οποίο και θα επιδιώξουμε.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ;

Νομίζουμε πως το πλέον σημαντικό είναι ότι διακριθήκαμε όχι με μία δουλειά, αλλά με μία γκάμα ιδεών για τους περισσότερους πελάτες μας, και αυτό το κάνουμε εντελώς στοχευμένα. Επιλέγουμε καμπάνιες που έχουν ιδιαίτερη δημιουργική αξία, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνουν "δύσκολες αποστολές" για τους πελάτες μας.  Αυτό είναι που μας δίνει και τη μεγαλύτερη ικανοποίηση.


ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΤΕ ΜΕΣΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΣΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΣΜΟ. ΤΙ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΧΡΙΖΟΥΝ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ;

Θεωρούμε ότι οι προβληματισμοί μας για το συγκεκριμένο θεσμό είναι εδώ και πολλά χρόνια λίγο ή πολύ γνωστοί. Και, εδώ να το ξεκαθαρίσουμε, δεν αφορούν ούτε στον εκάστοτε πρόεδρο, ούτε στις επιτροπές ανά χρονιά. Οι άνθρωποι αυτοί δικαίως προσπαθούν να αλλάξουν πράγματα προς το καλύτερο, σε έναν θεσμό που δεν έχει προσανατολισμό. Όμως, η πραγματικότητα είναι ότι, κατά τη δική μας γνώμη τουλάχιστον το ελληνικό φεστιβάλ χρειάζεται ουσιαστική αναθεώρηση. Πρέπει να συμφωνήσει τα κριτήριά του, πάνω στα οποία θα βασίζονται και οι επιτροπές. Πρέπει να εναρμονιστεί με την παγκόσμια συζήτηση γύρω από το ρόλο τέτοιων θεσμών. Πρέπει να προστατέψει την αξιοπιστία του, και με λίγα λόγια να βρει το χαρακτήρα του. Μόνο τότε πραγματικά θα τον θωρακίσουμε και θα του δώσουμε προοπτική για τα επόμενα χρόνια.  Όλοι εμείς, πρέπει να συμμετέχουμε σε αυτό, όχι όμως μόνο για τα βραβεία. Έτσι,  θα γυρίζουμε στα γραφεία μας δημιουργικά πλουσιότεροι και όχι απλά οικονομικά φτωχότεροι.

ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΠΩΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΗΣΑΣΤΑΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ. ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΑΤΕ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ;

Εμείς τη δική μας συζήτηση για το τί οφείλεις να επιδιώκεις όταν συμμετέχεις σε έναν τέτοιο θεσμό την κάνουμε καιρό. Και θα διατυπώναμε τη θέση μας ανεξαρτήτως αριθμού βραβείων. Ομολογούμε όμως ότι η διάκρισή μας ίσως βοηθήσει στο να ακουστούμε τελικά. Και σίγουρα θα βοηθήσει στο να περιοριστούν οι ελάχιστες φωνές που πάντα λένε: “ Έλα μωρέ, αυτά τα λένε γιατί δεν πήρανε βραβεία’’.

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΟΥΛΕΙΩΝ;

Δεν χρειάζεται να το πούμε εμείς. Το έχουν πει οι μεγαλύτεροι διαφημιστές του κόσμου από τα πρώτα βήματα της διαφήμισης. Οι εμπνευσμένοι πελάτες μας δίνουν το δικαίωμα να γίνουμε καλύτεροι και εμείς τους το επιστρέφουμε πίσω στο πολλαπλάσιο. Όμως και αυτοί περνάνε μέσα από τη σημερινή δύσκολη συνθήκη. Και πρέπει, με την καθημερινή μας στάση, να αποδεικνύουμε ότι αξίζουμε την εμπιστοσύνη τους. Και τότε βάζεις τις βάσεις για μία πραγματικά επιτυχημένη σχέση που οδηγεί και σε επιτυχημένη δουλειά.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ;

Ειδικά σήμερα, η δημιουργικότητα είναι η αρχή των πάντων. Όχι απλά στη διαφήμιση. Στην καθημερινή σκέψη όλων των ανθρώπων που προσπαθούν για κάτι καλύτερο. Είναι ο τρόπος που ανακαλύπτεις το επόμενο σε όλα τα επίπεδα. Νομίζουμε ότι ποτέ πριν η δημιουργικότητα δεν ήταν τόσο αναγκαία όσο σήμερα.

“Το 2017 ήταν μία ιδιαίτερα κοπιαστική αλλά και δημιουργική χρονιά για την Newtons Laboratory. Μια χρονιά που οι κόποι της απέφεραν καρπούς… και βραβεία. Αλλά κυρίως, απέφεραν brand value στους πελάτες μας. Με τολμηρές ιδέες κατάφεραν να ξεχωρίσουν ο καθένας στον τομέα του και μας έδωσαν την ευκαιρία, μαζί, να σχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε αποτελεσματική επικοινωνία. Γι’ αυτό, τους ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη τους”

Μάθετε περισσότερα με ΚΛΙΚ ΕΔΩ